וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא הרגשתי בנוח עם העזיבה של עדן בן בסט, הופתעתי"

25.7.2018 / 17:45

מאמן הפועל חיפה התייחס לשינויים בסגל לפני המשחק מול FH האיסלנדית במוקדמות הליגה האירופית (ה', 19:00, ספורט 2). ורמוט: "להגיע לשלב הבתים זה מבחינתנו כמו זכייה באליפות"

עריכה: שניר דבוש

הפועל חיפה קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר (19:00, ספורט 2) מול FH האיסלנדית במסגרת הסיבוב השני המוקדם של הליגה האירופית. מחזיקת הגביע, שתקיים משחק ראשון באירופה מאז נובמבר 1999, מקווה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בשבוע הבא. בסיבוב הבא תשחק המנצחת מול אטאלנטה או פ.ק. סרייבו.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "ראשית אנחנו מתרגשים ושמחים לחזור למפעל הזה. גם גילי שיושב לידי חווה את זה. גם אני. שחקני אצלנו חוו אותה. אנחנו רוצים להאריך אותה כמה שיותר. היריבה האיסלנדית היא משוכה קשה. היא לא קבוצה סקנדינבית טיפוסית. זו קבוצה טכנית ששמה דגל על התקפה. הם לא קבוצה גדולה אבל מאוד טכנית. יש להם שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי. יש לנו סקאוטינג רחב עליה. אנחנו יודעים מה הם נקודות את התורפה שלהם. אנחנו נצטרך להיזהר. המסר לשחקנים הוא לא לטעות. בטוח בהגנה.

"היו לי מספיק משחקים באירופה כדי לדעת שבאירופה יש כללים ברורים שאסור לחצות. ההכנה המקצועית הייתה מצוינת. היו חמישה משחקי אימון חזקים. הכושר הגופני שלנו משביע רצון לשלב הזה של העונה. השגנו את מה שרצינו בהכנה. במסביב היו לנו תקלות. רוצה לדבר על מי שנמצא ואני לא רוצה לדבר על מי שלא נמצא כאן. אני מרוצה מהשחקנים שעומדים לרשותי".

עוד בנושא
הפועל חיפה פנתה למכבי חיפה לגבי מנחם. במועדון עוקצים: "שמחים ששטקוס נשאר"
כדורגלן הנוער של מכבי חיפה נעצר בחשד לסחר בסמים
ביקורות הדדיות בהפועל באר שבע: "ראו באימונים שאנסטיס חלוד"

ניר קלינגר עם גילי ורמוט הפועל חיפה. שלומי גבאי
מבחן אירופי חשוב. ניר קלינגר וגילי ורמוט/שלומי גבאי

על הסגל אמר קלינגר: "אני לא מאמין בפאניקה. אני מאמין שצריך להתחזק בצורה שקולה. ראינו את היווני. בחנו אותו עשרה ימים. בדקנו את האופי שלו. ככה נמשיך. איבדנו שני שחקנים (אלון תורג'מן ועדן בן בסט) שנתנו מספרים יפים. לא הרגשתי בנוח עם הסיפור של בן בסט, זה היה מפתיע. אני מצפה מאלו שכאן להמשיך את העבודה. אם נחתים שני שחקנים שאנחנו רוצים אוכל להגיד בוודאות שיש לנו קבוצה לא פחות טובה מזו שהייתה בשנה שעברה".

המאמן התייחס גם לעזיבת דורון אוסידון. "הוא דורון היה כאן לפני והוא יחסר גם כחבר כי עזר לכולנו. שיתוף הפעולה בנינו היה יוצא מן הכלל, לא מובן מאליו שזה ככה. אני רוצה לאחל לו הצלחה גדולה בהמשך מכולנו. אנחנו עם הפנים קדימה. לכל אחד יש מחליף, גם לי. המועדון יותר חזק מכולם".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה: דיא סבע ישוב לישראל, גבי קניקובסקי חתם לשנתיים

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
"צריכים לצרף עוד שני שחקנים". קלינגר/שלומי גבאי

הקפטן (בשיתוף עם דור מלול) גילי ורמוט התייחס לעזיבת עדן בן בסט: "בהתחלה זה כמו בובמה. שיהיה לו בהצלחה בבאר שבע. אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו".

על המפגש הצפוי מול האיסלנדים אמר ורמוט: "אנחנו לומדים את היריבה שלנו. ההערכה שלי שיהיו שני משחקים צמודים ושקולים. הם יוכרעו על משמעת. ברור שברגע שאתה משתתף באירופה אתה רוצה להגיע לשלב הבתים. זו קבוצה רביעית ישראלית שלי שאיתה אני משחק באירופה ולשחק בשלב הבתים של גביע אירופה זה כמו לקחת אליפות. אנחנו מצפים לכמה שיותר אוהדים מחר".

לאחר מסיבת העיתונאים קיימה הפועל חיפה אימון מסכם. במועדון רשמו את החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו, אך הוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב.

הרכב משוער, הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריסטו מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סיוסטדט, גל אראל (נס זמיר), מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, גילי ורמוט, אלי אלבז (מאמון קשוע).

תנאסיס פפאזוגלו, שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
מתחיל להתרגל לקבוצה החדשה. תנאסיס פפאזוגלו/שלומי גבאי

היריבה FH, שבעונה שעברה השוותה את הישג השיא שלה עם הגעה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית (הפסידה לבראגה אחרי שנפלה ממוקדמות ליגת האלופות), חוששת בעיקר מהחום בישראל. המאמן אולאפור קריסטיאנסון אמר: "זו מדינה חמה, הייתי פה לפני כמה שנים עם הנבחרת. יש להפועל חיפה יתרון ביתיות ולנו קשה במזג האוויר הזה, אבל ננסה להעביר את ההכרעה אלנו כדי לעבור שלב".

הרכב משוער, FH: גונאר נילסן, וידאר ארי יונסון, אדי גומס, רניקו קלארק, היורטור לוגי ולגארדסון, דויד טור וידארסון, גודמונדור קריסטיאנסון, קריסטין סטיינדורסון, סטיבן לנון, ברנדור אולסן, אטלי גודנאסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully