וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דיא סבע ישוב לישראל, גבי קניקובסקי חתם לשנתיים

25.7.2018 / 14:42

כוכב היהלומים יחזור מביקור התרשמות בקאזאן וימשיך את המגעים עם רובין. הקשר ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו הפך לרכש השישי של נתניה שעוקבת גם אחרי החלוץ יהאב אל עביד

אתר רשמי

דיא סבע ישוב הלילה לישראל וימשיך את המגעים עם רובין קאזאן אחרי שהתרשם לטובה מהעיר והקבוצה ביומיים שבילה ברוסיה. סבע נמצא עם רעייתו וסוכנו עורך הדין רועי דניאל. בכל הקשור לתנאים בקאזאן, דומה שסבע התרשם לטובה אבל הוא עדיין לא שלם עם תנאי החוזה שהוצע לו ואת המשך השיחות יעשה סוכנו בשיחות טלפון מול הרוסים. במכבי נתניה ממתינים להכרעת השחקן אחרי שכבר סיכמו עקרונית על מכירת סבע תמורת 2 מיליון יורו.

עוד בנושא:

מכבי נתניה הודיעה: ניקו אולסק חתם לשלוש שנים נוספות
דולב אזולאי חתם במכבי נתניה לעונה אחת עם אופציה לשלוש שנים נוספות
כל המספרים נחשפים: תקציב מכבי נתניה עמד על 26.3 מיליון שקלים
המגן השמאלי היהודי-אמריקאי ג'ונתן בורנשטיין חתם במכבי נתניה

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
יש כבר סיכום עקרוני עם רובין. סבע/ברני ארדוב

מכבי נתניה הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של גבי קניקובסקי. הקשר ששיחק אשתקד בהפועל עכו חתם לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. קניקובסקי, שיחגוג את יום הולדתו ה-21 בחודש הבא, אמר לאתר הרשמי של המועדון אחרי החתימה: "אני שמח שנפתרה הסאגה והגעתי למועדון השמח ביותר בליגת העל, מועדון אשר מאמין בצעירים ולא מפחד לתת להם את הבמה וההזדמנות. מצפה לפגוש את הצוות והחברים החדשים ולקחת חלק באימוני הקבוצה. יאללה נתניה"

קניקובסקי הוא שחקן הרכש השישי של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הקיץ, אחרי הגעתם של ג'ונתן בורנשטיין, שובל גוזלן, דודי טויטו, יניב בריק ודולב אזולאי. ברשימת העוזבים של היהלומים בפגרה הנוכחית נמצאים אלחסן קייטה, דן גלזר, רמזי ספורי, בן צעירי, קובי מור, גיא גרוס ודין מימוני.

החלוץ הצעיר והמוכשר יהאב אל עביד מבית"ר תל אביב רמלה, אחריו עוקבות מספר קבוצות מליגת העל וביניהן גם מכבי נתניה, יצא אתמול בערב להתרשמות בקבוצת ליישואש מהליגה השניה בפורטוגל. בנתניה רוצים לצרף את השחקן המיוצג על ידי סוכן השחקנים ישראל אברג'יל ויעקבו אחר ההתפתחויות איתו בפורטוגל.

עוד באותו נושא

עוד לפני דיא סבע: רובין קאזאן מנסה להחזיר את ביברס נאתכו

לכתבה המלאה
גני קניקובסקי חותם מכבי נתניה. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
"שמח שנפתרה הסאגה". גבי קניקובסקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully