וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דיא סבע ימריא לקאזאן, דולב אזולאי חתם לעונה

23.7.2018 / 10:25

מלך שערי ליגת העל רוצה להתרשם מהמועדון הרוסי לפני שהוא מחליט האם לקבל את ההצעה האטרקטיבית שהונחה בפניו ובפני המועדון. אזולאי, בלם בן 20, שיחק בעונה שעברה בנצרת עילית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דיא סבע ימריא היום (שני) עם רעייתו וסוכנו לרוסיה כדי להתרשם מההצעה שהונחה בפניו לחתום ברובין קאזאן. סבע ששקל בכובד ראש את ההצעה והתלבט ממושכות על אף שמדובר בחוזה של 600 אלף יורו נטו לעונה, החליט בסופו של דבר לראות מקרוב את הדברים ולבחון אותם כדי לקבל את ההחלטה הכי טובה עבורו.

סבע לא יוכל כעת לחוות את החורף הקשה ממנו הוא חושש וגם לא יוכל ללמוד על מוסר התשלומים במועדון, אך בכל זאת התרשמות חיובית מהמקום ובעיקר תחושה טובה מקבלת פנים נעימה, עשויה לגרום לו להיענות בחיוב להצעה האטרקטיבית לו ולמכבי נתניה, שתקבל קרוב לשני מיליון יורו תמורת כרטיסו.

בעניין אחר, הבלם דולב אזולאי (20) חתם במועדון לעונה אחת, עם אופציה לשלוש עונות נוספות. אזולאי ששיחק בעונה שעברה בהפועל נצרת עילית, הרשים במחנה האימונים בהונגריה ואמר: "שמח לחתום בליגת העל ובמועדון גדול כמו מכבי נתניה. לאחר מחנה אימון נפלא עם השחקנים והצוות המקצועי, גיליתי בית חם ואני בטוח שאתרום מיכולתיי להצלחת הקבוצה. יאללה נתניה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה רוצה לצרף את שון גולדברג
מאנג'ק צייץ בעברית: "נתראה בקרוב"
אקאנס תובעת מבית"ר ירושלים 40 אלף יורו

דיא סבע עם שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
חושש מהחורף הרוסי. סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully