וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הנחיתה, מאנג'ק צייץ בעברית לאוהדי מכבי חיפה: "נתראה, לילה טוב לכולם"

23.7.2018 / 6:50

אחרי שהודיע רשמית על סגירת ותנאי העסקה, הקמרוני צייץ גם את שעת הנחיתה לאוהדים והוסיף: "גם אני אוהב אותך". הנתון שבזכותו הצטרף: חילוצי הכדור. בחיפה בטוחים: "הולך להיות מעניין איתו. זה מה שחסר לנו"

אתר רשמי

מכבי חיפה החתימה בשנים האחרונות לא מעט שחקני רכש זרים, אבל כמה מהם הודיעו עוד לפני החתימה, באופן רשמי, על סגירת ותנאי העסקה ועל מועד הנחיתה שלהם, בשפה העברית, לאוהדים? אף לא אחד מהם. הקשר האחורי ז'ורז' מאנג'ק עשה זאת הלילה, כשהודיע באמצעות חשבון הטוויטר שלו כי שינחת אחר הצהריים בישראל. "נתראה מחר חברים שלי לילה טוב לכולם", צייץ הקמרוני בחשבון שלו, ומתחת ציין את שעת הנחיתה המיועדת, 17:30.

חלק מאוהדי מכבי חיפה תכננו עוד קודם לכן לקבל את פניו בשדה התעופה כפי שעשו בעונה שעברה עם קמרוני אחר, המגן הימני ארנסט מאבוקה. "נראה שהולך להיות לנו מעניין איתו", אמר אתמול גורם בחיפה לאחר שהקמרוני החל להתכתב עם אוהדים. הלילה, אגב, פרסם מאנג'ק שלוש הודעות בחשבון האינסטגרם שלו. "מחר", "17:30", "גם אני אוהב אותך", הוא כתב, וצירף לב ירוק.

עוד בנושא

הכירו את ז'ורז' מאנג'ק, הפוטנציאל הלא ממומש שמגיע למכבי חיפה
פרד רוטן לשחקנים: "לא אסבול איחורים. תגיעו להתכנסויות לפני הזמן"
התקדמות בעסקת עידן ורד, השיחות בין בית"ר למכבי חיפה יימשכו

הציוץ של מאנג'ק

את האוהדים הוא כבר כבש

ז'ורז' מאנג'ק מתכתב עם אוהדי מכבי חיפה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ז'ורז' מאנג'ק מתכתב עם אוהדי מכבי חיפה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

כזכור, עוד בשבוע שעבר סיפרו מקורבים לעסקה כי מאנג'ק צפוי לנחות ביום שני לבדיקות רפואיות וחתימה. מאנג'ק יעבור היום את הבדיקות במרכז לרפואת ספורט ומאוחר יותר הוא יחתום על חוזה לעונה אחת. הוא יגיע בהשאלה, כפי שאישר מוקדם יותר בהודעה רשמית, עם אופציה לרכישת כרטיסו בתום העונה בכחצי מיליון יורו. הגעתו של הקשר האחורי המיועד לישראל הגיעה לאחר לא מעט לבטים מצד מוחמד אלאך. בחיפה סיפרו כי הקשר האחורי גסטון חיל רומרו כבר היה קרוב לסגירה, אך אלאך החליט להנחית את הקמרוני לאור הנתון העיקרי אותו חיפש בקשר אחורי - חילוצי כדור. "חיפשנו שחקן שיוכל לבצע את הדבר הזה באופן כמעט מושלם. זה מה שהיה חסר למכבי חיפה בשנים האחרונות", אמרו במועדון על הקמרוני, שעל פי עיתונאים בפראג מצטיין בחילוצי כדור, אך לוקה מעט בפן הטכני. חלק מאנשי המועדון השוו אותו לג'ון קולמה, שלא הרבה להיות שותף לחלק ההתקפי, אך עשה את העבודה בחלק האחורי.

בחיפה ממתינים בסבלנות למשא ומתן המתנהל בין מכבי נתניה לניקו אולסק. "אם הוא יחתום שם זה בסדר גמור, לא נשלם כל מחיר על העסקה הזאת", אמרו במועדון. במועדון מקווים לסגור את עסקת עידן ורד. אלי אוחנה ישוחח עם נשיא המועדון יעקב שחר, אך בשלב זה, למרות הערכות מוקדמות - העסקה טרם נסגרה. חיפה הציעה מיליון וחצי שקל וממתינה לאישור רשמי מבית"ר ירושלים, שמעוניינת לצרף גם מגן שמאלי. סאן מנחם ויונתן לוי כבר הוזכרו כאופציות. אם עומרי בן הרוש לא ימצא קבוצה הוא יישאר, משום שבחיפה לא מתכוונים לממן את שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully