וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בעסקת עידן ורד. דיווח: מאנג'ק אמור להצטרף בקרוב

17.7.2018 / 19:20

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לספרטה פראג. בתקשורת הצרפתית סבורים שהעסקה נסגרה, בחיפה טוענים כי המשא ומתן נמשך. התקרבות עם שחקן הכנף של בית"ר ירושלים, השיחות יימשכו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

התקדמות בנוגע לעסקת העברת עידן ורד מבית"ר ירושלים למכבי חיפה. על פי מקורבים לעסקה, מכבי חיפה העלתה את ההצעה עבור הקשר וההערכה היא שהעסקה כולה תיסגר בשבוע הבא. חיפה אמורה לשלם מעט יותר ממיליון וחצי שקל תמורת הקשר, אך מחכה לאישור סופי של אלי טביב למהלך. לדברי מקורבים לעסקה, העפלה של בית"ר ירושלים לשלב הבא ביום חמישי הקרוב עשויה לעכב מעט את העסקה, אך הם מעריכים כי היא תיסגר בסופו של דבר.

התקשורת הצרפתית מדווחת כי ז'ורז' מאנג'ק אמור להצטרף בימים הקרובים למכבי חיפה. שחקנה של ספרטה פראג הוזכר כמועמד לפני מספר ימים ומאז המשא ומתן בין הצדדים נמשך. הקשר שסיים את דרכו במץ לה הושאל מהליגה הצ'כית מחזיק בחוזה לעונה הבאה ופראג דורשת עבורו חצי מיליון יורו. חיפה הגישה הצעה נמוכה יותר והצדדים מנסים לסגור את העסקה, אם כי במועדון טוענים כי טרם התקבל אור ירוק למהלך.

חיפה ממשיכה להתאמן במחנה ומחר היא תקיים שני משחקי אימון, מול ספרטה רוטרדם ו-RKC וולוויק, מולה ישחק ההרכב השני. המועדון הודיע הבוקר לאוהדי הקבוצה כי בעקבות הביקוש הרב למנויים ביומיים האחרונים, הוא נאלץ לסגור זמנית את הקופות לצורך היערכות מחדש. הקופות נפתחו מאז והמכירה תיסגר ביום שישי בצהריים.

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
מתקרב. ורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully