וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה למכבי חיפה לגבי מנחם. במועדון עוקצים: "שמחים ששטקוס נשאר"

25.7.2018 / 8:13

בעקבות העיכוב בשחרורו של שון גולדברג, במועדון פנו גם ליריבה העירונית. אחרי דברי כץ והתצוגה של הפועל באר שבע, הגזרה בין המועדונים ממשיכה להתחמם. קלינגר הקרין את התבוסה של FH בליגה: "נקודת התורפה - ההגנה"

דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה תערוך היום את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר (חמישי, 19:00) מול FH האיסלנדית במוקדמות הליגה האירופית. מהאימון שנערך אתמול עולה כי למאמן ניר קלינגר יש שתי התלבטויות בהרכב: הראשונה - גל אראל או נס זמיר. אראל חזר לאימונים מלאים אך לא התאמן תקופה ארוכה, ולכן המאמן מתלבט לגביו. ההתלבטות השניה: אלי אלבז או מאמון קשוע, כשהראשון זוכה לעדיפות מסוימת. במרכז ההגנה ייעדר גבריאל תמאש, שמורחק מהמשחק הראשון באירופה, ואת מקומו יתפוס ריקי מיטרבסקי. רסמוס סויסטדט, ראדו גנסארי, גילי ורמוט ומקסים פלקושצ'נקו יפתחו בקישור.

החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו טרם נרשם למשחק, אבל הרישום יתבצע היום מאחר ולקבוצה יש אפשרות לרשום שני שחקנים עד יממה לפני המשחק. כל שאר השחקנים נרשמו להתמודדות, כולל תמאש שישחק בגומלין. יואב כץ הודיע לניר קלינגר כי על הקבוצה להתרכז כעת במשחק הראשון ולאחריו ינסו לסגור את נושא הרכש. המאמן רוצה מאוד אחד מבין מוחמד גדיר, אלמוג בוזגלו או מאוויס צ'יבוטה. על פי הדיווח שקיבלו במועדון, העסקה בין בני יהודה למכבי תל אביב תצא לפועל רק אם צ'יבוטה יחתום בבני יהודה. הבוקר, במקביל להכנות, מתברר כי הפועל חיפה פנתה למכבי חיפה רשמית וביקשה לשאול לעונה הקרובה את המגן סאן מנחם. המגן השמאלי, כך על פי המחנה, לא אמור להיות המגן המוביל בעונה הבאה ואילו עומרי בן הרוש אמור להיות מחליפו של רמי גרשון. במצב כזה ספק אם סאן מנחם ירצה להישאר במכבי חיפה. "העדיפות הראשונה היא שון גולדברג, אבל הוא טרם שוחרר ממכבי תל אביב. נכון שפנינו למכבי חיפה לגבי סאן מנחם", אמרו בהפועל חיפה.

שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס. שלומי גבאי
אם רק הוא היה עומד בין הקורות של באר שבע. שטקוס/שלומי גבאי

המאמן ניר קלינגר הקרין שני קטעי וידאו לשחקנים והיום יערוך איתם אסיפה מסכמת. השחקנים צפו בתבוסה 4:1 של האיסלנדים לבריידבליק בליגה, ביום ראשון. "הם קבוצה טובה מאוד התקפית, יש להם התקפה מסוכנת. אבל שימו לב שההגנה שלהם פחות טובה, וזאת נקודת התורפה", אמר קלינגר לשחקנים, למרות שהקבוצה לא ספגה בשני המשחקים בסיבוב הראשון של המוקדמות.

אתמול, עוד לפני המשחק של הפועל באר שבע, עקץ הבעלים יואב כץ את שחקני הפועל באר שבע עדן בן בסט ושמואל שיימן, שאמור לפתוח במשחק מול קבוצתו לשעבר בשבת, וזעם על ההתנהלות של האדומים מול שחקניו. גורם במועדון אמר הלילה: "מי שגרם לעסקת שטקוס ליפול הם אנשי באר שבע בעצמם ולא אנחנו. במקום לחתום על כמה סעיפים שיואב שינה, כמו להבטיח שחיימוב או שוער אחר יגיע תוך 24 שעות, אלונה בחרה להחתים שוער פחות טוב. אנחנו שמחים ששטקוס נשאר איתנו, במיוחד אחרי מה שראינו אתמול".

הרכב משוער, הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס; דור מלול, ריסטו מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, חן דילמוני; רסמוס סיוסטדט, גל אראל (נס זמיר), מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, גילי ורמוט; אלי אלבז (מאמון קשוע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully