וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפניה מהפועל חיפה: סאן מנחם ביקש הבהרות לגבי עתידו

27.7.2018 / 9:07

המאמן מעדיף את גרשון ובן הרוש והמגן מעדיף לצאת להשאלה. אלאך טרם שחרר אותו ויחליט בשבוע הבא. ברגע האחרון: רוטן ביטל את האימון השני אתמול. חבשי, אזולאי וקראמר בתמונת ההרכב לנתניה

דוברות מכבי חיפה

מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, שוחח עם הצוות המקצועי באמצעות סוכנו והבהיר כי הוא שוקל לעזוב את הקבוצה - זאת מספר ימים לאחר הפניה הרשמית מהפועל חיפה. הירוקים הודיעו למנחם כי כרגע הוא לא משוחרר, אבל נראה כי ההחלטה הסופית תתקבל רק בתחילת השבוע. הסיבה לעיכוב נובעת מההנחה שמנחם יכול לשחק גם בתפקידים אחרים בקישור. ביום ראשון צפויה פגישה עם ג'קי דהאן כדי לבחון את עתידו במועדון, לאחר שבמחנה הועדפו רמי גרשון ועומרי בן הרוש, שלא ישוחרר אם לא ימצא קבוצה שתסכים לממן את שכרו, על פניו.

עם שני שחקני רכש בלבד, מיכיל קראמר וז'ורז' מאנג'ק, מכבי חיפה תפתח מחר רשמית את עונת 2018/19, במשחק בית מול מכבי נתניה. פרד רוטן ומוחמד אלאך החליטו לערוך ביומיים האחרונים שני אימונים כפולים. ביום רביעי השחקנים הגיעו למתחם בבוקר. חלקם עזב אחר הצהריים, אבל רובם קיבלו אישור לחזור לבתיהם בין האימונים. אתמול, ברגע האחרון, המאמן החליט לוותר על האימון השני בגלל אירוע שערכו השחקנים עם האוהדים בגרנד קניון, בו נחשפה החולצה החדשה. שחקנים סיפרו רק סמוך לקיום האירוע רוטן הודיע על ביטול האימון השני. "הוא מחזיק אותנו במתח. כבר אמרנו שהוא השתנה העונה", אמר אחד מהם.

עוד בנושא
מכבי תל אביב: ביקורת על אצילי ודאגה לשכטר ש"חייב דקות משחק"
ניר קלינגר תוקף: "במנהלת מסרסים אותנו. מה לעשות, להתבזות מול באר שבע?"
הפועל באר שבע תנסה לפעול בעניין דיא סבע, אורן ביטון האריך חוזה

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. טל לוי
טרם נתקבלה החלטה סופית. סאן מנחם/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully