וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תנסה לפעול בעניין דיא סבע, אורן ביטון האריך חוזה

26.7.2018 / 18:26

אם לא יעבור לקאזאן, האלופה עשויה לחזור לאופציית סבע ולהצעה הכוללת כסף ושחקנים לנתניה. המגן השמאלי ימשיך עד 2022/23, ברדה חתם ויכהן גם כיו"ר האקדמיה המשותפת עם אתלטיקו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) שאליניב ברדה חתם על חוזה חדש עם המועדון. חלוץ וקפטן הקבוצה לשעבר, שפרש ממשחק פעיל בעונה שעברה, יכהן כיו"ר האקדמיה המושתפת עם אתלטיקו מדריד, וכמו כן ימשיך בתפקידו כעוזר מאמן ויצטרף למערך הסקאוטינג של המועדון.

ברדה אמר: "מבחינתי אני נשאר בבית שהוא מקום כה טבעי עבורי. אני שמח להמשיך ולקחת חלק בצמיחה האדירה שחווה המועדון בשנים האחרונות, ולשלב את העבודה בקבוצת הבוגרים עם טיפוח דור העתיד שלנו". אלונה ברקת: "כפי שאמרתי בעבר, אליניב ברדה הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו. מחכים לנו אתגרים רבים לפנינו ואני בטוחה שאליניב יעזור לנו להגשים את החלומות שלנו".

הקבוצה והשחקן הגיעו להסכמות על המשך דרכו של האחרון במועדון כבר ביום חמישי, אך החליטו לבצע את החתימה הרשמית רק אחר ט' באב.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גיא חיימוב קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות
ברק בכר: "אני החלטתי להביא את השוער, אולי זה היה מוקדם מדי עבורו"
אליניב ברדה ימשיך כעוזר מאמן הפועל באר שבע ויצטרף למערך הסקאוטינג

אליניב ברדה עוזר מאמן הפועל באר שבע עם הבעלים אלונה ברקת. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
נשאר בבאר שבע. אליניב ברדה עם אלונה ברקת/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

בעניין אחר: שחקנה של מכבי נתניה דיא סבע נמצא במשא ומתן עם רובין קאזאן ועשוי לעבור לרוסיה, אלא שלוואלה! ספורט נודע כי לפני היציאה של הקשר לקאזאן עלתה האופציה לביצוע עסקה בין גורמים המעוניינים בכך לבין אייל סגל, ובמסגרתה סבע יגיע לבאר שבע תמורת מעבר של עמית ביטון או וובה בראון וגיא מלמד, וכן תוספת כספית.

לפי גורמים המעורים בפרטים, בשלב זה העסקה ירדה מהפרק, אך אם סבע לא יחתום בקאזאן ייתכן כי יהיה ניסיון נוסף להשלים את העסקה ולהעביר את מלך השערים של ליגת העל בעונה שעברה לשורות האלופה.

אורן ביטון האריך את חוזהו בשנה אחת וימשיך בבאר שבע עד לסיום עונת 2022/23. המגן השמאלי הגיע לאלופה בקיץ שעבר מעירוני קרית שמונה ותפס מהר מאוד את המקום בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully