וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אני החלטתי להביא את השוער, אולי זה היה מוקדם מדי עבורו"

25.7.2018 / 18:20

הפועל באר שבע נחתה אחרי התבוסה בזאגרב, המאמן התייחס לתצוגה החלשה של יאניס אנסטיס: "זו החלטה שאני לקחתי ואני שלם איתה". על היכולת הכללית: "נראינו רע מאוד, דווקא ברגעים האלו צריך להישאר ביחד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע שבה היום (רביעי) בשעות הצהריים מקרואטיה שם הובסה 5:0 על ידי דינמו זאגרב במשחק הראשון בסיבוב השני המוקדם של ליגת האלופות. ניכר שמצב הרוח של השחקנים היה ירוד וכי הם ספגו מכה מוראלית במפגש מול היריבה הקרואטית

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
התבוסה הקשה בקריירה שלו. ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר אמר עם נחיתת הקבוצה: "לכל קבוצה יש רגעים יותר טובים ופחות טובים ודווקא ברגעים האלו החוכמה היא לדעת להיות ביחד. כשמצליחים והכל טוב ולוקחים אליפויות זו לא חוכמה. צריך לדעת מה עושים דווקא כשפחות הולך. עברנו הפסדים בעבר. אין ספק שזה לא היה נראה טוב אבל זה חלק מהעבר, אין לנו השפעה על מה שהיה. מכל משחק יש מסקנות, בטח ממשחק כזה. כמובן שהיו פה דברים גם לא מקצועיים ונטפל בזה".

על הסיכויים לקראת הגומלין: "הכל אפשרי, אבל קודם כל אנחנו צריכים לחזור להיות מה שאנחנו יודעים. יש לנו משחק חשוב מאוד כבר בשבת (מול הפועל חיפה)".

על מופע האימים של השוער היווני יאניס אנסטיס: "אני אחראי, זו החלטה שאני לקחתי ולא אף אחד אחר. אני לקחתי את ההחלטה וזה משהו שאני שלם איתו. יכול להיות שזה היה מוקדם מדי עבורו, אבל זו החלטה שלי ולקחתי אותה. צריך להיות שלם עם זה. הכי קל להיטפל על השוער. יש לכולם אשמה בהפסד הזה והם יודעים את זה. אנחנו קבוצה אחת ואין לי ספק שבמערכת כזו חזקה אנחנו רק נצמח. המשחק היה רע, הפסדנו בקלות מדי. אחרי כל משחק אנחנו מסיקים את המסקנות ונעשה את זה גם בהמשך. גיא חיימוב? הוא עדיין שחקן של באר שבע".

יאניס אנסטיס הפועל באר שבע. קובי אליהו
הופעה בכורה איומה. אנסטיס עם ברדה/קובי אליהו
בן ביטון הפועל באר שבע. קובי אליהו
בן ביטון עם נחיתת הקבוצה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully