וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בקאזאן בנוגע לסבע: "הבדיקה הרפואית משביעת רצון"

בתקשורת הטטרית פורסם כי הפציעה בברך אותה עבר שחקן ההתקפה הישראלי ב-2015 לא מהווה מכשול בדרך לחתימה בשורות רובין. בקבוצה של קורבן ברדייב ממתינים לתשובה מסבע במהלך סוף השבוע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אופטימיות ברובין קאזאן בנוגע להצטרפות של דיא סבע לשורות הקבוצה. בדיווחים בבירת טטרסטן מהיממה האחרונה עולה כי במהלך ביקורות בעיר השבוע עבר שחקנה של מכבי נתניה "בדיקה רפואית מקיפה" שהשביעה את רצונם של אנשי רובין. כזכור, במועדון הטטרי הביעו חשש ממצבו הרפואי של סבע על רקע הקרע ברצועות בשנת 2015, אולם כעת נראה כי הדבר אינו מהווה מכשול לצירופו לשורות קאזאן.

במקביל טוענים כלי תקשורת בבירת החבל הטטארי כי סבע התרשם לחיוב מן העיר ואף בחן מספר דירות במהלך שהותו בקאזאן. על פי הדיווחים במועדון ממתינים לתשובה סופית מסוכניו של סבע במהלך סוף השבוע.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע תנסה לפעול בעניין דיא סבע, אורן ביטון האריך חוזה
בקאזאן מודאגים ממצב ברכו של סבע: "זה מעלה תהיות שנתניה רוצה להיפטר ממנו"
יעבור לרוסיה? רובין קאזאן מציעה מעל מיליון יורו על דיא סבע

דיא סבע עם שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
בקרוב המעבר? סבע/ברני ארדוב

בתוך כך נמשכים הדיווחים בעיתונות הרוסית על מצבה הכלכלי הרעוע של רובין קאזאן שהתקשתה לשלם משכורות לשחקניה במהלך העונה שעברה. על רקע זה אף נפוצו שמועות כי המאמן קורבן ברדייב, המזוהה מאוד עם רובין, עשוי לעזוב את המועדון. המאמן עצמו נאלץ להדוף את השמועות ערב פתיחת העונה ברוסיה והכריז: "אני את המועדון הזה לא עוזב. רובין והרפובליקה הטטרית עשו למעני כל כך הרבה. אני אשאר כאן עד הסוף או עד שהתוצאות ייאלצו אותי ללכת. אלו החיים של מאמן כדורגל".

קאזאן תקיים את משחק הליגה הראשון שלה העונה ביום ראשון מול קרסנודר. בקאזאן מקווים כי במשחק מול דינאמו מוסקבה במחזור השני, דיא סבע כבר יהיה חלק מהסגל".

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully