וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור לרוסיה? רובין קאזאן מציעה מעל מיליון יורו על דיא סבע

19.7.2018 / 14:12

הקבוצה שבה שיחק בעבר ביברס נאתכו שיפרה את הצעתה על חלוץ מכבי נתניה, שהשלימה עם העובדה שמלך השערים שלה יעזוב. ההערכה: הרוסים יציעו לסבע 400 אלף יורו לעונה בחוזה רב שנתי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דיא סבע, מלך שערי הליגה בעונה החולפת במדי מכבי נתניה, עשוי לעבור בימים הקרובים לרובין קאזאן מהליגה הבכירה ברוסיה. הקבוצה הרוסית בה שיחק בעבר ביברס נאתכו, מגלה רצינות גדולה באשר לחלוץ מכבי נתניה והגישה בימים האחרונים הצעה נוספת לרכישתו, אחרי שההצעה הקודמת שהוגשה לפני כחודש לא היתה גבוהה ולא סיפקה את בעלי הקבוצה אייל סגל.

כעת העלו הרוסים את ההצעה לסכום הגבוה ממיליון יורו ובמכבי נתניה מעריכים כי מדובר בהצעה רצינית שיכולה להתפתח לעסקה. נתניה חזרה הבוקר ממחנה האימונים שקיימה בהונגריה במהלכו היה די ברור לשחקנים כי סבע לא ישאר. הקשר שיחק מעט מאוד במשחק אימון אחד, כך שגם בקרב הצוות המקצועי היתה תמימות דעים שהוא לא ישאר. ההערכה היא שהרוסים יציעו לו כ-400 אלף יורו בחוזה רב שנתי.

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. ברני ארדוב
בדרך לליגה הרוסית? דיא סבע/ברני ארדוב

בכל מקרה יצטרכו במכבי נתניה למצוא פתרונות באשר לתרומה העצומה של סבע בעונה שעברה. בקבוצה מרגישים אחרי מחנה האימונים שנתניה תהיה גם בעונה הבאה קבוצת פלייאוף עליון ולשם כך הם יצטרכו להתחזק בחלק הקדמי. סבע בן ה-25 סיים כמלך שערי ליגת העל בעונה האחרונה, במהלכה כבש 24 שערים ובישל עוד שבעה. בעקבות ההצלחה הגדולה הוא גם זומן לנבחרת ישראל וערך את הבכורה במשחק הידידות מול רומניה ב-24 במרץ. לפני נתניה, אליה הגיע ב-2014, שיחק סבע גם במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי פתח תקוה.

עוד בנושא:

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את דיושג'ר, עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 לניטרה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully