וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה הדהימה את יובנטוס עם 0:3 בחוץ

הויולה השיגו ניצחון חוץ ראשון על האלופה מזה 12 שנה ועלו למקום ה-15. הגברת הזקנה רחוקה כעת 7 נקודות מהפסגה. קרוטונה גברה 1:2 על פארמה

צפו ב-0:2 של לסטר על טוטנהאם/ספורט 1

שני משחקים פתחו הערב (שלישי) את המחזור ה-14 בליגה האיטלקית. במוקד, ההפתעה הגדולה שחוללה פיורנטינה, שקטעה רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון עם 0:3 מדהים בחוץ על האלופה יובנטוס, עליה לא גברה בטורינו מאז 2008. קרוטונה נחלצה מהמקום האחרון בזכות 1:2 ביתי על פארמה.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יובנטוס עם תבוסה ביתית משפילה. רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - פיורנטינה 3:0

12 שנה לא ניצחה פיורנטינה את יובנטוס בחוץ. שמונה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון עברה הקבוצה של צ'זארה פרנדלי מאז חזר המאמן לקדנציה השנייה שלו בקבוצה. הערב, שני הרצפים הארוכים האלה באו לסיום עם ניצחון 0:3 מדהים ובלתי נתפס של הויולה על האלופה - בטורינו. האורחת השיגה את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה, ועלתה למקום ה-15 עם ניצחונה השלישי בלבד העונה.

שחקני פיורנטינה חוגגים עם דושאן ולאחוביץ'. רויטרס
ניצחון חוץ הגדול ביותר על יובנטוס מזה 45 שנה. שחקני פירונטינה חוגגים/רויטרס

דושאן ולאחוביץ' פתח את מסכת הכיבושים של האורחת כבר בדקה השלישית, כשחואן קואדרדו הורחק באדום ישיר (18), והפך למורחק החמישי של הגברת הזקנה העונה. שער של כריסטיאנו רונאלדו נפסל בעקבות נבדל, ושער עצמי של אלכס סנדרו קבע 0:2 מדהים (76). חמש דקות לאחר מכן, וזה כבר 0:3 מרגליו של אקס יובה מרטין קסרס. האלופה, שהתבשרה לפני המשחק כי איבדה שלוש נקודות ממאזנה לאחר שהניצחון הטכני שנפסק לטובתה על נאפולי בוטל, רושמת תבוסה ביתית מפתיעה לויולה והיא רחוקה שבע נקודות ממילאן שבפסגה.

כאמור, הפעם האחרונה בה ניצחה פיורנטינה את יובנטוס הייתה ב-2008, אז ניצחה האורחת 2:3. מעבר לכך, מדובר בניצחון החוץ הגדול ביותר של פיורנטינה על הגברת הזקנה מאז אוקטובר 1955, אז ניצחו הסגולים 0:4 בטורינו.

משחק נוסף:

קרוטונה - פארמה 1:2
לקרוטונה: ג'וניור מסיאס (24 ו-44). לפארמה: יוראי קוצקה (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully