וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם שוב הפסידה, מוריניו חזה מראש את ה"חרא של פנדל" של אורייה

התרנגולים מאבדים גובה אחרי ה-2:0 מול לסטר, אורייה ספג ביקורת ("פשוט טירוף, עבירה של ראגבי"), מוריניו הזהיר אותו מראש: "פוחד ממך"

צפו ב-0:2 של לסטר על טוטנהאם/ספורט 1

טוטנהאם ספגה אתמול (ראשון) הפסד שני ברציפות כשנוצחה 2:0 על ידי לסטר, ופתאום הפנטזיות הגדולות של אוהדיה נראות לא מציאותיות. לפני מספר ימים התרנגולים היו צמודים לפסגה וזיהו את החולשה וחוסר היציבות של היריבות, אבל אז הקבוצה של מוריניו איבדה נקודות בתיקו מול קריסטל פאלאס, הפסידה לליברפול בקרב הצמרת, הפסידה ללסטר במשחק צמרת נוסף, וכעת טוטנהאם אפילו לא בטופ-4, בטבלה הצפופה של הפרמיירליג העונה.

טוטנהאם פתחה טוב את המשחק מול לסטר ונראתה כקבוצה המסוכנת יותר על הדשא, אבל ממש לפני הירידה להפסקה סרג' אורייה ביצע עבירה מיותרת על קצה הרחבה, כשדחף באגרסיביות את ווסלי פופאנה שכלל לא סיכן את השער. וארדי כבש מהנקודה הלבנה, ובמחצית השנייה הוסיף את השני (בעזרת ההגנה של טוטנהאם).

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. Frank Augstein, AP
ייאוש. מוריניו/AP, Frank Augstein

באנגליה הזכירו ציטוטים של מוריניו מהסרט הדוקומנטרי על טוטנהאם, שבו אמר לאורייה "אני מפחד לשים אותך, כי אתה מסוגל לגרום לחרא של פנדלים עם ה-VAR. כך שאני אומר לך, אני חושש ממך".

אתמול רוי קין ביקר את אורייה: "אני רוצה להיות זהיר עם השחקן הזה, אבל הוא לא חושב הבחור הזה. הוא לא חושב. העבירה הזאת היא טירוף מוחלט. אין סכנה, הוא לא קרוב לשער, הוא לא מסתכל על הכדור. שחקן מנוסה כזה... טירוף". הפרשן ג'ימי פלויד האסלביינק תיאר את העבירה כ"תיקול שלראגבי", והוסיף: "אתה לא עושה דברים כאלה". מוריניו אחרי המשחק הגן על חניכו: "לא הייתי קורא לזה רגע של שיגעון, אלא פשוט טעות".

על ההפסד של קבוצתו: "לא התחלנו טוב, אבל במחצית הראשונה שלטנו, ושמייכל נתן עצירות מצוינות. אבל בסופו של דבר זה משחק שהפסדנו בגלל פנדל ושער עצמי. לא היינו טובים, אבל זה לא שהגיע לנו להפסיד, או הגיע לנו לנצח. היה משחק רע".

עוד בוואלה!

צפו בחגיגה: מנצ'סטר יונייטד במקום השלישי אחרי 2:6 מרשים על לידס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully