וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד במקום השלישי אחרי 2:6 מרשים על לידס

עודכן לאחרונה: 20.12.2020 / 23:08

מקטומיניי הפך לראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש צמד בשלוש דקות הפתיחה, והשדים האדומים דרסו. לסטר שנייה אחרי 0:2 על טוטנהאם בחוץ, 0:3 לאסטון וילה בדרבי מול ווסט ברומיץ' ואלרדייס

תקציר ה-2:6 של מנצ'סטר יונייטד על לידס/ספורט 1

המחזור ה-14 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. לסטר הנחילה לטוטנהאם הפסד שני ברציפות כשגברה עליה 0:2 בחוץ ועלתה על חשבונה למקום השני. מנצ'סטר יונייטד סיפקה הצגה עם 2:6 ביתי על לידס והתקדמה למקום השלישי. אסטון וילה הביסה 0:3 בדרבי את ווסט ברומיץ' והרסה לסם אלרדייס את הבכורה, וברייטון ניצלה מהפסד מביך עם 1:1 מול שפילד יונייטד.

שחקן לסטר מארק אלברייטון חוגג עם ג'יימי ורדי. Frank Augstein, GettyImages
קיין וטוטנהאם רוצים להתאושש מההפסד לליברפול/GettyImages, Frank Augstein

טוטנהאם - לסטר סיטי 2:0

התרנגולים עם הפסד שני ברציפות, והם כבר במקום החמישי. לסטר לעומת זאת התאוששה מההפסד לאברטון והשיגה ניצחון חוץ על הקבוצה של ז'וזה מוריניו לראשונה מאז ינואר 2016, כלומר מאז אותה עונת אליפות היסטורית של האורחת. על סף הירידה להפסקה קיבלה הקבוצה של ברנדן רוג'רס פנדל אותו שלח ג'יימי ורדי לרשת. בדקה ה-48 שער של ג'יימס מדיסון נפסל, אך 11 דקות לאחר מכן השיגו השועלים את השער השני לאחר שטובי אלדרווירלד כבש שער עצמי. לסטר עולה למקום השני.

סקוט מקטומיניי מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הראשון בפרמיירליג שכבש צמד בשלוש הדקות הראשונות. סקוט מקטומיניי/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - לידס 2:6

איזו הצגה של השדים האדומים, שפתאום מוצאים עצמם במקום השלישי - רק חמש נקודות מליברפול המוליכה וגם עם משחק פחות. לידס הגיעה לאולד טראפורד לראשונה אחרי 16 שנה כדי לחדש יריבות ישנה, אבל קרסה כבר בפתיחה, כשדווקא סקוט מקטומיניי הפך לראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש צמד בשלוש הדקות הראשונות. הסקוטי, שלא הבקיע פעמיים במשחק אחד במהלך הקריירה שלו, נהנה מבישול של ברונו פרננדש בדקה השנייה וירה בימין מ-18 מטרים אל הרשת, ומיד לאחר מכן כבש בשמאל מתוך הרחבה. פרננדש הנהדר הבקיע בעצמו בדקה ה-20 וכך יונייטד עשתה את ה-0:3 הכי מהיר שלה מאז אוגוסט 2006, אז הבקיעה שלישייה תוך 16 דקות לרשת פולהאם.

החגיגה על חשבון ההגנה הנאיבית של לידס נמשכה עם שער של הבלם ויקטור לינדלוף בדקה ה-40 אחרי כדור קרן, ולראשונה בתולדותיה בפרמיירליג ספגה האורחת רביעייה במחצית אחת. ליאם קופר צימק אחרי שתי דקות, אבל בן ארצו מקטומיניי הוסיף בישול לדניאל ג'יימס שכבש בין רגליו של השוער בדקה ה-66, ופרננדש השלים צמד משלו עם פנדל ארבע דקות לאחר מכן. סטיוארט דאלאס הקטין בדקה ה-73, אבל לא מנע השפלה כואבת.

סם אלרדייס מאמן ווסט ברומיץ'. רויטרס
התחלה כואבת. סם אלרדייס/רויטרס

ווסט ברומיץ' - אסטון וילה 3:0

סם אלרדייס החל את דרכו בקבוצה השמינית שלו בפרמיירליג, ובפעם השנייה עשה את זה עם הפסד. בסנדרלנד זה קרה לו מול ווסט ברומיץ' (1:0 באוקטובר 2015) וכעת כמאמן אותה קבוצה עם תבוסה בדרבי. אנואר אל גאזי לא נתן לאלרדייס זמן להתרווח על הספסל וכבש כבר בדקה החמישית. ג'ק ליברמור השאיר את המארחת ב-10 שחקנים בדקה ה-36 כשהפך לשחקן הרביעי העונה שמורחק בעקבות עבירה על ג'ק גריליש, שבישל לברטרן טראורה את השני בדקה ה-84. אל גאזי השלים צמד מהנקודה הלבנה שלוש דקות לאחר מכן.

דני וולבק שחקן ברייטון. GettyImages
שער דרמטי. דני וולבק/GettyImages

ברייטון - שפילד יונייטד 1:1

נועלת הטבלה האומללה כבר ראתה את הניצחון הראשון שלה העונה מתקרב, למרות שנותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-40 אחרי הרחקתו של ג'ון לונדסטראם, אבל המארחת ניצלה מהפסד מביך בדקות הסיום. ג'יידן בוגל כבש שער מפתיע בדקה ה-63, אבל השחפים גירדו נקודה בזכות שער דרמטי של דני וולבק הוותיק בדקה ה-87, והאורחת רשמה משחק 17 ברציפות ללא שער נקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully