וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה הוחזרה למאזנה של נאפולי, בופון יורחק ממשחק ליגה?

עודכן לאחרונה: 22.12.2020 / 19:56

הדרומיים, שנענשו בהפחתת נקודה והפסד 3:0 לאחר שלא התייצבו למשחק מול הגברת הזקנה, ערערו והמשחק יתקיים. שוער האלופה עומד בפני השעיה לאחר שהשמיע "דברי כפירה"

צפו בכל שערי המחזור ה-14 בליגה האנגלית/ספורט 1

נאפולי הצליחה לזכות בערעור שלה על ההפסד ליובנטוס והמשחק יתקיים. כזכור, נאפולי לא הופיעה אל המשחק ב-4 באוקטובר בטורינו אחרי שפיוטר ז'לינסקי ואליף אלמאס נדבקו בקורונה. המשחק היה אמור להיערך רק כמה ימים אחרי שהקבוצה של ג'נארו גאטוזו שיחקה מול גנואה, שם התגלו למעלה מתריסר מקרים של קורונה.

נאפולי נענשה בהתחלה בהפסד טכני של 3:0 והפחתת נקודה כיוון שלא הופיעה אל המשחק. הדרומיים ערערו כבר פעמיים בשתי ערכאות ונדחו, אבל הפעם הערעור שלהם התקבל והמשחק ייערך. המקרה נידון הפעם בוועד האולימפי האיטלקי שקיבל את ההחלטה. התאריך של המשחק החדש עדיין לא ניתן, אבל המשמעות היא שנאפולי תקבל נקודה נוספת ותשפר את מאזנה ל-24, בעוד יובנטוס מאבדת שלוש נקודות והיא גם עומדת על 24.

פיוטר ז'לינסקי שחקן נאפולי. רויטרס
ז'לינסקי ונאפולי יקבלו הזדמנות לשחק נגד יובנטוס/רויטרס

האם ג'אנלואיג'י בופון עומד בפני הרחקה ממשחק ליגה באיטליה? השוער האגדי של יובנטוס נשמע כמי שמשמיע קללה הכוללת את שמו של אלוהים, מה שנחשב על פי התקנון כ-"דברי כפירה". העונש הנהוג במקרים אלה הוא השעיה ממשחק אחד, ובהחלט ייתכן שזה מה שיעלה בגורלו של בופון.

התקרית המדוברת התרחשה במשחק הליגה האחרון של יובנטוס נגד פארמה, בו ניצחה הגברת הזקנה 0:4. תחילה לא התכוונו בהתאחדות האיטלקית להעמיד את בופון לדין, מאחר והתקרית לא נתפסה בעיני המצלמות, אך לאחר שהגיעה ההקלטה של המקרה, הוחלט כי שוער הגברת הזקנה יופיע בפני שופט ספורט.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. AP
יושעה ממשחק סריה A בשל "דברי כפירה"? בופון/AP

רק לפני שבוע הושעה בריאן כריסטנטה מרומא ממשחק סריה A אחד בעבור עבירה דומה. באיטליה מונהג משנת 2010 חוק לפיו שחקן או מאמן אשר נתפס כשהוא משמיע קללה בשמו של אלוהים יוענש בהרחקה ממשחק אחד. בעבר ספג גם מאמן אטאלנטה ג'אן פיירו גספריני עונש דומה לאחר שנשמע מתייחס לאלוהים כ"חזיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully