וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוזו טוען: זלאטן "יותר טוב עכשיו מלפני עשור", אבל אלים "כמו מייק טייסון"

לצד שבחים על יכולותו של איברהימוביץ' שממשיך לשבור שיאים בגיל 39, מאמן נאפולי ביקר את המרפק ששלח במכוון כביכול לקוליבאלי. במילאן חוששים מהפציעה שלו: "צריך להמתין כמה ימים"

תקציר ה-0:3 של ליברפול על לסטר/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' ממשיך למגנט את הכדורגל העולמי עם ההצגות הסוחפות באיטליה. אמש (ראשון) סיפק החלוץ הבלתי נלאה עוד צמד בניצחון 1:3 של מילאן על נאפולי, הפך לשחקן הכי מבוגר שמגיע ל-10 שערים במחזור השמיני בסרייה A, השתווה לגבריאל באטיסטוטה, כריסטיאן ויירי וקשישוף פיונטק כשחקן היחיד באיטליה שכובש בששת המחזורים הראשונים של העונה - אבל גם נתן לרוסונרי סיבה לדאגה, כשהוחלף אחרי מה שנראה כמו פציעה בשריר הירך האחורי.

"אני עדיין לא יודע יותר מדי בנוגע למצבו. זה נראה כמו פציעה בשריר, אבל נצטרך לחכות כמה ימים כדי לגלות את משך ההיעדרות שלו מהמגרשים", אמר עוזר המאמן דניאלה בונארה שהחליף את סטפנו פיולי החיובי לקורונה על הקווים.

זלאטן איברהימוביץ', מילאן. GettyImages
ייעדר זמן ממושך? איברהימוביץ'/GettyImages

בצד השני, מאמן נאפולי ג'נארו גאטוזו ביקר את איברהימוביץ' אחרי מרפק ששלח לעברו של הבלם קאלידו קוליבאלי, ספק בטעות ספק בכוונה. "אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל בהילוך איטי בטלוויזיה זה נראה כמו מכה של מייק טייסון", אמר גאטוזו - שלהזכירכם שיחק לצד זלאטן בקדנציה הקודמת שלו במילאן.

לצד הביקורת על התנהגותו, גאטוזו הילל את זלאטן על היכולות שהוא מגלה העונה. "מילאן מאמינה בו ב-100 אחוז, ויש לה סיבה טובה. מבחינתי, הוא נראה עכשיו בכושר יותר טוב מאשר מה שהיה לפני 10-12 שנה. הם מרימים את הכדורים לכיוונו ויודעים שהוא יגיע אליהם. הוא בכושר פשוט פנטסטי, וזה רק מוכיח שבכדורגל יש משמעות עליונה לפן המנטלי. זלאטן נמצא בשיאו מבחינה מנטלית, בגלל זה הוא פורח. זה עד כדי כך פשוט. יש יותר מדי פרופסורים שיגידו אחרת, אבל זו דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully