וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי דיני מדבר על פיטורי ולאדן איביץ': האיסור "המוזר" על טלפונים ו"תקרית המסאז'"

אחרי הדיווחים שאיביץ' פוטר בגלל "סכסוך" עם כוכב ווטפורד, דיני טוען שהוא לא מבין מה המאמן רצה ממנו: "הדבר היחיד שקרה זה שהוא ביקש לראות אותי, ולא עצרתי מסאז' באמצע". דיני אישר שהמאמן אסר טלפונים: "זה היה מוזר"

ולאדן איביץ' מגיע למתחם האימונים של ווטפורד/מתוך הטוויטר של ווטפורד

מה הוביל לפיטורים של ולאדן איביץ' מווטפורד? באנגליה דווח אתמול (ראשון) שמאמנה של מכבי תל אביב לשעבר הסתכסך עם הכוכב הגדול של הקבוצה טרוי דיני, אבל דיני למעשה מכחיש את הדברים, וטוען שהוא לא מבין מה הכעיס את המאמן הסרבי, שסירב לדבר איתו.

"היה שבוע מלא אירועים", אמר דיני על הסופ"ש הסוער של קבוצתו, "התאמנו כרגיל בסוף השבוע, התכוננו למשחק מול האדרספילד, אמרו לי שאני לא בהרכב. ואני לא משקר, נשבע בילדים. אמרו לי שאני לא בקבוצה, ואני לא שמח, אבל זה מה שזה.

"ב-14:10 אמרו לי 'טרוי אתה יכול להיכנס לשיחה עם המאמן?'. אמרתי, 'כן, אין בעיה, אני רק עובר פה עיסוי, תנו לי 10 דקות, תיכף אגיע'. וזהו. הלכתי למשרד שלו, הוא היה בחדר אוכל, ראיתי שהוא אוכל, אז זהו. הוא לא קרא לי, אז הנחתי שכנראה זה לא משהו חשוב. חשבתי שנדבר באוטובוס.

מאמן ווטפורד, ולאדן איביץ'. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
סכסוך בגלל מסאז'? ולאדן איביץ'/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

"נסענו באוטובוס, וכלום. הגענו למלון, כלום. כנראה שאין שום עניין. הייתי בעניינים שלי. אגיד את האמת, הפרצוף שלי היה מדוכדך, כי הוציאו אותי מההרכב, כבשתי שלושהש ערים בשלושה משחקים ואז הוציאו אותי, אז אני לא שמח. אבל שוב - יש כל כך הרבה משחקים אז אתה מבין את זה.

"אני מגיע למשחק וחושב שאכנס מתישהו - וכלום. אפילו לא התבקשתי להתחמם. אז אני אומר 'אוקיי', זה עניין לטיפול ביום שני בבוקר. אני נכנס למכונית לנסוע הביתה, ואז 'פינג, פינג, פינג'. הוא נתן לי לנוח בגלל מנוחה. כי שיחקתי משחקים מלאים בשבועות הקודמים. ואז הייתה תקרית משמעתית, אבל על שום דבר. אבל הוא לא רצה לדבר על זה.

"אז אנשים אומרים - 'טרוי, מה עשית? האם זרקו אותך?'. ואני עונה, אני לא יודע. הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שהוא הזמין אותי לפגישה ולא באתי. לא הפסקתי את המסאז' באמצע. זה העניין".

עוד בוואלה!

ולאדן איביץ': "לעולם לא אשכח את השנתיים שלי במכבי תל אביב"

לכתבה המלאה

דיני נשאל אם איביץ' אסר על שימוש בטלפונים, ואמר: "כן, משהו כזה. זה היה מוזר. אתה יכול להגיע עם זה אבל אז אתה צריך להשאיר את זה באוטו, ואז כשאתה מסיים אתה יכול ללכת לאוטו ולקבל אותו". לדבריו, "אם זה היה לפני 10 שנים זה היה בסדר. אבל לפי איך שהעולם מתנהל היום, הכול משתנה ויש הרבה דברים שאתה עושה בטלפון. אתה בחדר כושר ומעדכנים אותך שהפגישה נדחתה ב-20 דקות. הודעת טקסט קטנה וכולם מעודכנים... לכל מאמן יש משהו קטן שונה. זה לא מוזר או יפה. היו כמה חוקים מוזרים ויפים במצבים שונים, אבל אני לא חושב שהוא היה עד כדי כך רע".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully