וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לעולם לא אשכח את השנתיים שלי במכבי תל אביב"

מאמן ווטפורד התראיין ל"סקיי", נזכר בתקופה בישראל ("נהניתי מאוד") וסימן את המטרות: "רוצים לחזור לפרמיירליג, יהיה קשה"

תקציר ה-3:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה/ספורט1

בתום 18 מחזורים בליגת המשנה באנגליה מדורגת ווטפורד של ולאדן איביץ' במקום הרביעי בטבלה. כמו במכבי תל אביב, גם באנגליה הקבוצה שבנה הסרבי ממעטת לספוג (12 שערים), ובעוד לא מדובר באחת מקבוצות ההתקפה המובילות בצ'מפיונשיפ, משבוע לשבוע קשה יותר ויותר להכניע את ווטפורד.

בריאיון שהעניק הערב (שלישי) לרשת "סקיי", דיבר בין היתר איביץ' גם על שנותיו המוצלחות במכבי תל אביב: "נהניתי שם מאוד. זו היתה הפעם הראשונה שעזבתי למדינה חדשה בשביל עבודה. זה היה המועדון הגדול בישראל, אבל עברו שלוש שנים מאז שהם זכו באליפות וזה היה קשה לקבוצה ולקהל. היו גם בעיות פייר פליי, כך שעבדנו עם תקציב נמוך מאוד, אבל השתמשנו בהרבה שחקנים צעירים שהושאלו לקבוצות אחרות. הצלחנו מאוד בשנתיים הללו, זכינו בתארים. לא הצלחנו כפי שהייתי רוצה באירופה, אבל זו היתה תקופה נהדרת ותמיד אזכור את השנתיים הללו".

איביץ', שנבחר למאמן המצטיין בליגה בחודש נובמבר, נשאל על סגנון המשחק ההגנתי שלו ואמר: "הפילוסופיה שלי כמנג'ר היא לנצח משחקים. לעבוד יום יום עם השחקנים, לדבר איתם ולמצוא את השיטה הטובה ביותר. זה יכול להיות 5-3-2, 4-4-2, 4-3-3. לפעמים זה תלוי באילו שחקנים כשירים. השיטה האהובה עלי היא זו שמציאה את המירב מהסגל. אף פעם לא כדאי לגנוב דברים ממאמנים שונים. אפשר לעקוב אחרי כל מיני מנג'רים, בעיקר באנגליה, וזה תמיד עוזר לדבר עם אנשים בעלי ניסיון, אבל בסופו של דבר אתה צריך סגנון משלך".

מאמן ווטפורד, ולאדן איביץ'. Marc Atkins, GettyImages
עושה חיים באנגליה. איביץ'/GettyImages, Marc Atkins

הסרבי הוסיף ואמר: "לא היה לי הרבה זמן פנוי, כי יש משחק כל 3-4 ימים, אבל בינתיים התקופה שלי באנגליה היא פנטסטית וזה אתגר גדול לעבוד במועדון הזה. שונה פה, בלי ספק. יש לנו הרבה שחקנים שירדו מהפרמיירליג ועכשיו הם רוצים להראות שמקומם שם. אנחנו יודעים את המטרות שלנו ומה אנחנו רוצים לעשות, וזה לחזור לליגה הבכירה. זה לא יהיה קל, נצטרך להיות מוכנים פיזית ומנטלית לכל אחד מהמשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully