וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מתוסכל: "זה נורא לשחק ללא קהל. תחושה מגעילה"

הפרעוש דיבר בטקס המצטיינים של "מארקה". בריאיון אחר הלהיב את אוהדי ברצלונה וטען שהמשבר מאחוריו: "מצפה בקוצר רוח לעתיד"

מקבץ שערים מהמחזור ה-13 בליגה הגרמנית/ספורט1

טקס מצטייני עונת 2019/20 בספרד של "מארקה" הביא איתו תואר נוסף לליאונל מסי - מלך השערים, בפעם השביעית. "אף פעם לא חלמתי שאעקוף את טלמו סארה", הודה. "זה אושר גדול. האם אזכה שוב? זה לא משהו שמדאיג אותי, אני מעדיף לזכות באליפות, משהו שלא עשינו בעונה שעברה, מאשר במלך השערים. נילחם על התואר".

הפרעוש נשמע אופטימי, חרף פתיחת העונה המאכזבת של בארסה: "ננסה לזכות בכל התארים, כפי שהמועדון הזה תמיד ניסה לעשות. אנחנו משתפרים לאט לאט. זה נראה שלקח לנו זמן להיכנס לעניינים בליגה, לא היינו צריכים לאבד כל כך הרבה נקודות, אבל אני חושב שהגיע לנו קצת יותר במשחקים מול אלאבס, חטאפה וריאל מדריד. חשוב שניצור רצף של תוצאות טובות כדי לטפס בטבלה. הכדורגל השתנה והפך קשה מאוד לכולם בזמן הקורונה, כך שלוקח זמן להתאקלם".

אחד השינויים הבולטים, כמובן, הוא לשחק מול יציעים ריקים. "זה נורא לשחק בלי קהל", אמר מסי. "זו תחושה מגעילה. לא לראות אף אחד באצטדיון זה מרגיש כאילו אתה באימון, וזה מוציא המון מהמשחק. זו גם אחת הסיבות שרואים משחקים יותר שוויוניים, זה קשה מאוד לנצח. המגפה הזאת שינתה מאוד את הכדורגל, לרעה. אני מקווה שאנשים יוכלו לחזור למגרשים והכל יחזור להיות רגיל".

לבסוף, על המחווה לדייגו מראדונה אחרי מות אלילו אמר מסי: "זה היה יום מיוחד מאוד. לשמחתי יכולתי להקדיש לו את השער הזה, כפי שתכננתי".

"הייתה לי תקופה רעה מאוד, אבל עכשיו אני מרגיש טוב, מתרגש", אמר הארגנטינאי בריאיון שפורסם בספרד מוקדם יותר היום, ואולי רמז שהוא לא יעזוב את ברצלונה ויאריך חוזה בקבוצה שבה שיחק כל הקריירה המקצוענית שלו.

מסי, כזכור, כבר הודיע בקיץ למועדון שהוא רוצה לעזוב, כשהוא מיואש מההתנהלות של ההנהלה ורוצה לממש סעיף בחוזה שמאפשר לו להשתחרר בחינם. אחרי שהמועדון סירב ואיים שינקוט נגדו בצעדים משפטיים, מסי ירד מהדרישה והודיע שהוא נשאר, ונדמה היה שהוא פותח את העונה בצורה מדוכדכת, חסר מוטיבציה.

אחרי העזיבה של הנשיא המושמץ ברתומאו, ועל רקע הבחירות לנשיאות, בבארסה קיוו שמסי יתרצה ויירד מהבקשה לעזוב, על אף שבקיץ יהפוך לשחקן חופשי. כעת, בטיזר לריאיון ארוך עמו, מסי אומר: "הייתה לי תקופה רעה מאוד, אחרי עונת 2019/20 ואחרי כל מה שקרה בקיץ. הרגשתי ככה גם בפתיחת העונה הזאת. עכשיו אני מרגיש טוב, רעב, נרגש. אני יודע שהמועדון הזה עובר תקופה קשה אבל אני מצפה בקוצר רוח לעתיד".

הריאיון המלא ישודר ב-27 בדצמבר, וג'ורדי אבולה, שראיין את הארגנטינאי, מנסה לייצר הייפ לקראתו ומספר על מאחורי הקלעים: "יותר מריאיון, זו הייתה שיחה". האם הוא ימשיך בבארסה או לא? אבולה לא חשף כמובן, אבל טוען: "כל מי שחושב שמסי הוא מרואיין חד מימדי, יגלה שהשלב הזה שלו עבר. הוא בוגר, מכיר את ברצלונה היטב, הוא והסביבה שלו יודעים איך לפנות לאוהדים, וזה אחת החוזקות של הריאיון הזה".

אבולה הוסיף ש"אני יכול להגיד שהתעודדתי כי ברור שמסי מוצף בחיבה למועדון כשהוא מדבר עליו. גיליתי אדם שהוא ברסאי, יחליט מה שיחליט". עוד הוא טוען ש"מסי מגלה לנו המון על עצמו, על האופי שלו, על החוויה שלו כילד שמגיע לברצלונה, מעבר לכל מה שידענו, על המשפחה שלו, יחסיו עם העיר, החיים, הילדים, בית הספר, השגרה, המסעדות, הסרטים המצוירים שהוא רואה עם הילדים".

עוד בוואלה!

"לליאונל מסי מעולם לא היו חברים יותר גרועים לקבוצה כמו עכשיו"

לכתבה המלאה

עוד טוען המראיין ש"רוב השאלות לא ישירות מדי, אתה חייב לדעת מי ניצב מולך, אגרסיביות בדרך כלל לא נותנת תוצאות, רצינו ליצור אווירה שתהיה לו נעימה ונינוחה. נראה את מסי בצורה אינטימית מאי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully