וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לליאונל מסי מעולם לא היו חברים יותר גרועים לקבוצה כמו עכשיו"

בספרד ממשיכים לבקר את קומאן ואת בניית הקבוצה של ברצלונה: "הבינוניות מסביב משפיעה על כל פעולה של ליאו, יהיה מסע קשה במדבר"

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

"עדיין לא אמרנו שלום לאליפות", התעקש אמש (שבת) רונאלד קומאן בסיום ה-2:2 של ברצלונה עם ולנסיה. "אנחנו עדיין רחוקים מהצמרת, אבל נותרו עוד משחקים רבים. הליגה יכולה להתפך תוך חודשיים". ההולנדי אמנם צודק - יש עוד נקודות רבות בקופה, אבל היכולת של הקטלאנים ממשיכה להיות רעה והצמרת בורחת. אתלטיקו מדריד רחוקה מקומאן מרחק שמונה נקודות (ומשחק עודף), בעוד ריאל מדריד יכולה לפתוח גם היא פער של שמונה, אם תנצח היום את אייבר.

"קומאן שוב הפתיע עם ההרכב שלו - ושוב נכשל", נכתב ב"אס", שם מתחו ביקורת לא רק על המאמן אלא גם על סרחיו בוסקטס: "כבר אין לו את המהירות או את הדיוק במסירות. כמעט עלה לברצלונה בשני שערים".

גם ב"ספורט" לא חסכו בביקורות: "ברצלונה איבדה כבר שבע נקודות בקאמפ נואו, משהו שקשה לעכל ולהבין. זה היה חודש מדכא. למעט המחצית הראשונה מול סוסיאדד, ברצלונה לא שיחקה כדורגל טוב או גרמה לקהל שלה ליהנות. רוב השחקנים שפתחו היו מתחת לרמה שלהם, או שממילא הם לא ברמה להיות שחקני הרכב. לא מזמן, לברצלונה היו כמה מהשחקנים הטובים בעולם בכל עמדה. היום, למעט מאוד מאוד כאלה (מסי, טר סטגן), לרוב היריבות אין מה לקנא בברצלונה. זה הולך להיות מסע קשה במדבר".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
בדד. מסי/רויטרס

בטור דעה נוסף שנכתב אותו אתר שרטטו באופן מקיף יותר את כאבו של הפרעוש: "הבעיה של ליאו הוא לא מסי, אלא מי שמסביבו. הבינוניות משפיעה על כל הפעולות שלו. בהתחשב בפציעות של אנסו פאטי ועוסמאן דמבלה, למסי מעולם לא היו חברים גרועים יותר לקבוצה כמו עכשיו. הוא מעולם לא היה לבד יותר. לקומאן גם אין חלופות טובות על הספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully