וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו אכזריים": ליברפול חוגגת, באנגליה מזהירים את יתר הקבוצות

האלופה פירקה את פאלאס, קלופ עקף את בניטס עם הכי הרבה ניצחונות פרמיירליג במועדון: "גאים". ליניקר: "הם בורחים לאליפות נוספת"

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

ליברפול קטעה היום (שבת) רצף של חמישה משחקי חוץ ללא ניצחון - ועוד איך קטעה. האלופה פירקה את קריסטל פאלאס 0:7 ורשמה את ניצחון השיא שלה מחוץ לאנפילד בעידן הפרמיירליג, מה שמבטיח לה את פסגת הטבלה בחג המולד זו שנה שלישית ברציפות. בפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג, שבעה שחקנים שונים בישלו לזכות קבוצה אחת: סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו, אנדי רוברטסון, טרנט אלכנסדר ארנולד, מוחמד סלאח, ג'ואל מאטיפ ואלכס אוקסלייד צ'מברליין.

"היה קשה", התעקש יורגן קלופ, שעקף את רפא בניטס עם ניצחון 127 בתפקיד - הכי הרבה כמאמן המרסיסיידרס בפרמיירליג. "פאלאס יצאו להרבה מתפרצות ולא היה פשוט עבורנו לעצור אותם. הסיומות שלנו במחצית הראשונה היו קטלניות והמשכנו לכבוש שערים נהדרים. החבר'ה מסוגלים לעשות דברים כאלה, אבל זה לא קורה מדי שבוע. היום הכל התחבר. זו תקופה אינטנסיבית מאוד והשחקנים צריכים להיות גאים".

המנג'ר הגרמני התייחס גם למכת הפציעות בקבוצה ואמר: "כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע צריך אופציות. מוריניו אמר שיש לנו רק 2-3 פצועים. הם צדק, אבל הבעיה היא שהשחקנים הללו שיחקו 80-90 אחוז מהמשחקים ורוב העונה עוד נותרה. אף אחד לא נפצע היום וזה חשוב. נתאושש ונמשיך הלאה".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "היינו אכזריים היום, ניצלנו את ההזדמנויות שלנו וזה תמיד חשוב. שלטנו לתקופות ארוכות, אבל לדעתי עדיין היו שלבים שהיינו קצת לא מדויקים. בשורה התחתונה אנחנו מאושרים. לסיים שבוע כזה עם ניצחון כזה - זה חשוב מאוד. אני חושב שהיינו טובים מאוד גם באמצע השבוע, צריך להמשיך במומנטום הזה".

"זה מרגיש כאילו ליברפול יברחו שוב לאליפות", צייץ גארי ליניקר. "הם ברמה אחרת לגמרי מכל היתר". שחקן העבר סטיב מקמנמן הוסיף: "כולם יודעים את בעיית הפציעות שהיתה ואת הפגיעות בהגנה, אבל לכבוש כל כך הרבה שערים, כשיש 5-6 שחקנים חסרים, זה מדהים. העובדה שהם איפה שהם נמצאים, והם כובשים ונראים חזקים, זה די מפחיד עבור יתר הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully