וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לבנדובסקי כבש בדקה ה-93 וקבע 1:2 לבאיירן מינכן על באייר לברקוזן

עודכן לאחרונה: 19.12.2020 / 22:01

דרמת ענק במשחק העונה: הפולני גם השווה (43) לאחר שער היתרון של שיק (14), הבווארים שוב בפסגה. 0:0 ללייפציג עם קלן, מהפך לדאבור והופנהיים מול מנשנגלדבאך

תקציר ה-1:2 של באיירן מינכן על באייר לברקוזן/ספורט1

המחזור ה-13 בבונדסליגה, אחריו תצא הליגה לפגרה עד 2 בינואר, נפתח אמש (שישי) עם הפסדה של בורוסיה דורטמונד 2:1 לאוניון ברלין. היום קיבלנו קרב גדול בו השיגה באיירן מינכן 1:2 דרמטי על באייר לברקוזן. ר.ב. לייפציג, עדיין ללא דומיניק סובוסלאי כמובן, סיימה ב-0:0 עם פ.צ. קלן בעוד הופנהיים ומונס דאבור רשמו 1:2 על בורוסיה מנשנגלדבאך.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם רוברט לבנדובסקי. Lars Baron, GettyImages
מי אם לא. לבנדובסקי חוגג עם החברים/GettyImages, Lars Baron

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 2:1

משחק העונה הבטיח - וקיים: הטרבליסטית עקפה את מוליכת הטבלה ערב המחזור, ויצאה לפגרה מהמקום הראשון. פטריק שיק הפגיז שער נפלא מהאוויר בדקה ה-14, ואם זה לא הספיק לאלופת אירופה, הרי שבדקה ה-32 היא ראתה את קינגסלי קומאן נאנק מכאבים ומוחלף בלירוי סאנה. השוויון הגיע בדקה ה-43 מרגלי רוברט לבנדובסקי, כמובן, מספר ימים לאחר שהוכתר כשחקן השנה בעולם מטעם פיפ"א. בדקה ה-68 שב יוזואה קימיש למגרשים לראשונה זה כחודש וחצי, ואז, בדקה ה-93, ניצל שגיאה גדולה בהגנת המארחת ובישל לפולני האדיר את שער הניצחון. לבנדובסקי הפגיז לרשת העליונה וסגר שנה מדהימה, במהלכה כבש 32 שערים - יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה.

רצף הניצחונות של פטר בוס ושחקניו נקטע על חמישה, לאחר שבכל אחד משלושת המשחקים עד הערב כבשו רביעייה.

שחקן באיירן מינכן קינגסלי קומאן. Lars Baron, GettyImages
נפצע והוחלף. קומאן/GettyImages, Lars Baron
שחקני אוניון ברלין חוגגים מול בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שחקני אוניון חוגגים מול דורטמונד המאכזבת/רויטרס

צפו בתקציר: אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:2

תקציר: אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט 1

אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:2

גם שער הבכורה של יוסופה מוקוקו לא עזר יותר מדי לצהובים-שחורים, שיוצאים לפגרת הליגה בצורה מאכזבת מאוד וכשהם עם 22 נקודות בלבד מ-39 אפשריות, במה שנראה כמו עונה של מאבקים על מקום בליגת האלופות. מנגד, אוניון ברלין ממשיכה בעונה הנהדרת שלה כשהיא במרחק נקודה אחת בלבד מבורוסיה דורטמונד ובמקום החמישי באופן זמני, הרבה מעבר למה שמישהו חשב או אפילו קיווה.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-57 משער נוסף של טאייוו אוואיני אחרי קרן וזה 0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-60 עם שער הבכורה של יוסופה מוקוקו, שבגיל 16 ו-28 ימים הפך לכובש הצעיר ביותר בהיסטוריה של הבונדסליגה. החלוץ הצעיר קיבל מסירת עומק מרפאל גריירו ובעט בחצי תפנית חזק אל הפינה הקרובה כדי לקבוע 1:1. מרווין פרידריך החזיר את היתרון למארחת בנגיחה אחרי קרן של סדריק טויכרט ושוב דורטמונד סופגת אחרי קרן, 1:2 לאוניון.

צפו ביתר שערי המחזור

מקבץ שערים מהמחזור ה-13 בליגה הגרמנית/ספורט1

ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן 0:0

יומיים אחרי שהשלימו את רכישתו של דומיניק סובוסלאי מזלצבורג, סיימו השוורים בתיקו מאופס - דבר שלא קרה להם מאז מרץ שעבר - ושקטע עבורם רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות. לייפציג היתה טובה ומסוכנת יותר, אך לא הצליחה להכניע את טימו הורן. האורחת חילצה נקודה מפתיעה והצליחה להתאושש מה-4:0 שחטפה מבאייר לברקוזן במחזור האחרון.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
נעצר. פאולסן/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 2:1

הופנהיים קטעה רצף של שני הפסדים. מונס דאבור קם מהספסל בדקה ה-71 וארבע דקות לאחר מכן ראה את חברו הטוב אנדרי קראמריץ' משיג את השוויון. ריאן ססניון השלים מהפך בדקה ה-86. לארס שטינדל כבש מהנקודה הלבנה (34) עבור המארחת המאכזבת, שראתה את רצף המשחקים שלה ללא ניצחון מתארח לו לשישה בכל המסגרות.

שחקן הופנהיים דניס גייגר. רויטרס
מהפך מרשים. גייגר/רויטרס

שאלקה - ארמיניה בילפלד 1:0

מה חדש? משחק 29 ברציפות ללא ניצחון עבור המארחת - שניים פחות משיא הליגה של טזמניה ברלין - וכדי להימנע מהם, תצטרך לנסות לנצח את הרטה ברלין או הופנהיים, שתי יריבותיה הבאות במסגרות הבונדסליגה. פביאן קלוס הכריע בדקה ה-53.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - איינטרכט פרנקפורט 2:0
לפרנקפורט: רפאל פרמברגר (עצמי, 53), שטפן אילסנקר (87)

מיינץ - ורדר ברמן 1:0
לברמן: ארן דינקצ'י (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully