וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סלטה ויגו הביסה 0:4 את קאדיס, יאגו אספס כיכב עם שער ושני בישולים

המארחת רוקנה את כל התחמושת עוד לפני ההפסקה, בארבעת האיומים הראשונים שלה. ניצחון שלישי רצוף לאדוארדו קואודט, סנטי מינה נפגע בכתפו וירד בדמעות

צפו בכל שערי המחזור ה-11 בבונדסליגה/ספורט 1

סלטה ויגו המשיכה הערב (שני) את מגמת ההתאוששות שלה מאז פיטוריו של אוסקר גרסיה ומינויו של אדוארדו קואודט, כשהביסה בביתה 0:4 את קאדיס והתקדמה למקום התשיעי בלה ליגה בזכות ניצחון שלישי ברציפות. כל ארבעת השערים במשחק שחתם את המחזור ה-13 נכבשו במחצית הראשונה, כשהמארחת הפכה לקבוצה הראשונה בספרד מאז 2003/04 שמצאה את הרשת ארבע פעמים עוד לפני ההפסקה כבר בארבעת האיומים הראשונים על השער.

יאגו אספס שחקן סלטה ויגו. Octavio Passos, GettyImages
הנשיקה כנראה לא מיועדת לאוסקר גרסיה. יאגו אספס/GettyImages, Octavio Passos

במוקד העניינים עמד כרגיל יאגו אספס, שבדקה השישית בישל לנוליטו ובדקה ה-31 דייק מהנקודה הלבנה. הכוכב של סלטה הכין בדקה ה-43 גם לפראן בלטראן, שנכנס תשע דקות לפני כן במקום סנטי מינה (נפגע בכתפו וירד בדמעות) וירה מרחוק אל הרשת, עם הסטה קלה מהרגל של הבלם האורח מרקוס מאורו. בכך הגיע אספס לשבעה שערים וארבעה בישולים - מעורבות ביותר שערים מכל שחקן אחר בליגה.

עוד בוואלה!

ברצלונה נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה
סנטי מינה שחקן סלטה ויגו יוצא בדמעות לאחר שנפצע, איתו מאמנו אדוארדו קואודט. Octavio Passos, GettyImages
פרק את הכתף. סנטי מינה הבוכה עם מאמנו אדוארדו קואודט/GettyImages, Octavio Passos

בגול הרביעי הוא כבר לא היה מעורב, כשדניס סוארס הרים לרחבה ובראיס מנדס הקדים את השוער ונגח פנימה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אספס חשב שהשלים צמד בדקה ה-64, אבל הפעם השער שלו נפסל וכך גם שער של המחליף מיגל באסה בתוספת הזמן. קאדיס, שהשיגה ארבעה ניצחונות חוץ העונה והדהימה את ברצלונה עם 1:2 ביתי במחזור הקודם, לפחות נמנעה מהתבוסה הגדולה ביותר שלה העונה. היא עדיין במקום השביעי ומקדימה את סלטה בשתי נקודות, כשביניהן ניצבת לה בארסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully