וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות

ההגרלה בישרה על מפגשים מרתקים. לאציו - באיירן מינכן, ר.ב. לייפציג - ליברפול, אתלטיקו מדריד - צ'לסי, בורוסיה מנשנגלדבאך - מנצ'סטר סיטי, פורטו - יובנטוס, אטאלנטה - ריאל מדריד, סביליה - דורטמונד. שלב שמינית הגמר ייצא לדרך ב-16 בפברואר

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1/ספורט 1

ארבע קבוצות ספרדיות, ארבע גרמניות, שלוש איטלקיות, שלוש אנגליות, אחת מצרפת ואחת מפורטוגל השתתפו היום (שני) בהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות שסיפקה כמה מפגשים מעוררי תיאבון ובראשם עוד התמודדות ראש בראש בין ברצלונה לפריז סן ז'רמן. המשחקים הראשונים בשלב שמינית הגמר יתקיימו ב-16, 17, 23 ו-24 בפברואר ומשחקי הגומלין ב-9, 10, 16 ו-17 במרץ.

ואלו המשחקים:

ברצלונה - פריז סן ז'רמן
אתלטיקו מדריד - צ'לסי
בורוסיה מנשנגלדבאך - מנצ'סטר סיטי
לאציו - באיירן מינכן
ר.ב. לייפציג - ליברפול
פורטו - יובנטוס
סביליה - בורוסיה דורטמונד
אטאלנטה - ריאל מדריד

שער העיתון "אל מונדו דפורטיבו" אחרי ה-1:6 של ברצלונה על פריס סן ז'רמן. צילום מסך, צילום מסך
כולם זוכרים את ה-1:6 ב-2017/צילום מסך, צילום מסך

המפגש המרכזי הוא כמובן בין ברצלונה המקטרעת לפריז סן ז'רמן, כשהדי המפגש הבלתי נשכח בשמינית הגמר ב-2017 עומדים להישמע שוב. אז הצרפתים ניצחו 0:4 ענק בבית, אבל הובסו 6:1 בחוץ ובארסה עשתה את הבלתי ייאמן. המפגש השנה - כשכמובן ניימאר חוזר לקאמפ נואו - יהיה החמישי בין הקבוצות בשלב נוק אאוט של ליגת האלופות. ברצלונה עברה שלוש פעמים ופריז עשתה זאת פעם אחת, בעונת 1994/95.

אתלטיקו מדריד וצ'לסי ייפגשו לקרב רותח והספרדים ינסו לשחזר את התוצאות מחצי הגמר בעונת 2013/14. אז המשחק הראשון בווינסנטה קלדרון הסתיים ב-0:0 וצ'לסי כבר דמיינה את ההעפלה לקרב על התואר, אבל שמונה ימים לאחר מכן הקולצ'ונרוס ניצחו 1:3 בלונדון.

המפגשים האנגלים-גרמנים שהפכו למסורת בשנים האחרונות, יימשכו בשמינית הגמר השנה כשליברפול תפגוש את ר.ב. לייפציג ומנצ'סטר סיטי תתעמת עם בורוסיה מנשנגלדבאך. בשני המקרים האנגליות פייבוריטיות על הנייר, אבל אף אחד לא יתפלא אם הן יודחו.

ריאל מדריד, שהפתק שלה יצא אחרון מקערת הכדורים, יכולה להיות מאוד מרוצה מהגרלה נגד אטאלנטה וגם יובנטוס ובאיירן מינכן פייבוריטיות ברורות במפגשים עם פורטו ולאציו בהתאמה.

עוד בוואלה!

האוהדים קוראים לפטר את פאבר, שאמר: "קטסטרופה, היינו גרועים"

לכתבה המלאה
ארדה טוראן אתלטיקו מדריד חוגג מול צ'לסי בליגת האלופות. AP
אתלטיקו תשמח לשחזר את התוצאות מחצי הגמר ב-2014/AP

תאריכי שלבי ההכרעה של ליגת האלופות

שמינית הגמר: 16 בפברואר עד ה-17 במרץ

רבע הגמר: 6/7 באפריל ו-13/14 באפריל

חצי הגמר: 27/28 באפריל ו-4/5 במאי

גמר: 29 במאי, אצטדיון אתא טורק, איסטנבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully