וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים קוראים לפטר את פאבר, שאמר: "קטסטרופה, היינו גרועים"

מאמן בורוסיה דורטמונד בדרך החוצה אחרי עוד הפסד משפיל, 5:1 לשטוטגרט, הומלס: "אנחנו משחקים בצורה לא נכונה"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד הושפלה אתמול (שבת) קשות כשהפסידה 5:1 בבית לשטוטגרט, במסגרת המחזור ה-11 בבונדסליגה. זה כבר היה ההפסד הרביעי של דורטמונד העונה בליגה והשלישי ברציפות בבית. למרות זאת, נכון לעכשיו אין דיבורים על מעמדו של המאמן לוסיאן פאבר, חרף קריאות של אוהדים רבים לפטר אותו בעקבות כישלון נוסף.

פאבר עצמו אמר: "זו הייתה קטסטרופה, גרוע מאוד. לא הצלחנו לזכות בכדור, ביצענו יותר מדי טעויות גדולות. קשה להסביר את זה. אם אתה לא מסוגל להרוויח את הכדור, אתה תהיה בבעיה. שטוטגרט שיחקה טוב, אבל אנחנו היינו ממש ממש גרועים. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. הצלחנו לחזור מפיגור ל-1:1 ורצינו להיראות טוב יותר במחצית השנייה, אבל אז ספגנו שער מטופש והקבוצה נכנסה לבלבול. לא היינו שם היום".

לוסיאן פאבר מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
האוהדים שוב קוראים לשלוח אותו הביתה. פאבר/רויטרס

מרקו רויס אמר: "הפסדנו בצדק בתוצאה כל כך גבוה. שטוטגרט הראתה לנו איך אנחנו צריכים לשחק והייתה אגרסיבית מאוד. היא שיחקה בצורה קומפקטית, ישר קפצה על הכדור אחרי שהיא איבדה אותו ושיחקה ביחד יפה מקדימה. זה לא צירוף מקרים. זה ערב קשה מאוד, לא עשינו שום דבר על כר הדשא. אנחנו צריכים לעכל את זה, אסור לנו לשחק ככה ועוד בבית".

מאטס הומלס: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל הצלחנו לחזור ל-1:1 לפני המחצית והיינו מרוצים. ואז ספגנו שערים מיותרים, 2:1, 4:1 ו-5:1 היו שערים אחרי איבודי כדור שלנו ואסור שזה יקרה. שטוטגרט עשתה עבודה נהדרת כמו שהיא עשתה כל העונה. אנחנו לא עשינו את זה. אנחנו חסרי ריכוז ותמיד מנסים לשחק עם מסירות קצרות קצרות ומאבדים המון כדורים. אם זה עובד, זה נראה טוב, אבל לרוע המזל זה לא עובד בכלל".

ב"בילד" נכתב שפאבר מתחיל לאבד כל לגיטימיות כמאמן דורטמונד. "הקבוצה השיגה את המינימום שלה כשסיימה במקום הראשון בליגת האלופות בבית עם לאציו, קלאב ברוז' וזניט, אבל בבונדסליגה היא שוב קורסת בשלב מוקדם. פאבר לא מסוגל להשתלט ולסדר את הבעיות בהגנה, כמו ששטוטגרט הראתה. גם השחקנים שהצטרפו לא עומדים בציפיות, ובמיוחד תומא מונייה, שלא קרוב בשום צורה לרמה של אשרף חכימי שעזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully