וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לבאיירן מול אוניון ברלין, שטוטגרט השפילה 1:5 את דורטמונד

עודכן לאחרונה: 12.12.2020 / 21:55

הצהובים-שחורים שוקעים עם הפסד ביתי שלישי ברציפות. האלופה הוציאה רק תיקו בבירה. לייפציג ניצחה 0:2 את ברמן

תקציר: חגיגת שערים, מחזור 11 בבונדסליגה/ספורט 1

המחזור ה-11 בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם ניצחונה של וולפסבורג 1:2 על איינטרכט פרנקפורט. בשבת בורוסיה דורטמונד הושפלה בבית 5:1 על ידי שטוטגרט ורשמה הפסד ביתי שלישי ברציפות. ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את ורדר ברמן בלי יותר מדי בעיות ובורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-1:1 ביתי נגד הרטה ברלין. באיירן מינכן גם אכזבה וסיימה ב-1:1 מול אוניון ברלין בחוץ. באייר לברקוזן תוכל לטפס אל הפסגה ביום ראשון אם תנצח את הופנהיים.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Michael Sohn, AP
לבנדובסקי חוגג שוויון, אבל לא יותר/AP, Michael Sohn

צפו בתקציר: אוניון ברלין - באיירן מינכן 1:1

תקציר: אוניון ברלין - באיירן מינכן 1:1/ספורט 1

אוניון ברלין - באיירן מינכן 1:1

הבווארים הצליחו לחזור לפסגה, אבל רק בזכות יתרון שערים על פני ר.ב. לייפציג ומחר הם עשויים לרדת אל המקום השני אם באייר לברקוזן תנצח את הופנהיים. אוניון ברלין, מנגד, התאוששה מההפסד הכואב בדרבי ולמרות חסרונו של מקס קרוזה הצליחה להיראות מצוין.

המארחת עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה הרביעית אחרי שפתחה טוב את המשחק. גרישה פרומל נגח נהדר פנימה את ה-0:1 אחרי קרן של כריסטופר טרימל. הבווארים לחצו, אבל גם אוניון הגיעה למצבים מסוכנים ובסופו של דבר פעולה גדולה של קינגסלי קומאן סידרה לבאיירן את השוויון. הקיצוני הצרפתי פרץ משמאל, עבר שני שומרים והעביר מסירת רוחב שמצאה את רוברט לבנדובסקי, שבעט יפה פנימה את ה-1:1.

לוסיאן פאבר מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
באיחור רב, אבל הגיע הזמן להיפרד? פאבר/רויטרס

צפו בתקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1/ספורט 1

בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1

עוד משחק אומלל של בורוסיה דורטמונד, שרושמת הפסד ביתי שלישי ברציפות והיא עם נקודה אחת מתשע האחרונות בליגה. אולי עכשיו מעמדו של לוסיאן פאבר בסכנה? סילאס וומאנגיטוקה העלה את שטוטגרט ליתרון בדקה ה-26 מהנקודה הלבנה אחרי שאמרה ג'אן ביעצע עבירה ברחבה וזה 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-39 אחרי מסירת עומק של מרקו רויס וביצוע יפה של ג'יו ריינה, 1:1. זה החזיק מעמד רק עד הדקה ה-53 כשסילאס וומאנגיטוקה כבש את השני שלו עם בעיטה קלילה מקרוב אחרי מסירת רוחב של אורל מנגאלה וזה 1:2. פיליפ פורסטר כבש את השלישי בדקה ה-60 וטאנגי קוליבאלי ההוסיף עוד אחד בדקה ה-64 מול ההגנה הגרועה של דורטמונד ואחרי בישול של וומאנגיטוקה, 1:4 גדול לשוואבים. ניקו גונסאלס השלים את ההשפלה בדקה ה-92 וקבע 1:5 לשטוטגרט, שרושמת ניצחון ראשון בדורטמונד מאז 2007 ובהפרש של ארבעה שערים לראשונה מאז מאי 1993 (אז נגמר 0:4).

דני אולמו שחקן ר.ב. לייפציג חוגג עם חבריו. Stuart Franklin, GettyImages
אולמו ולייפציג עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקי בית העונה/GettyImages, Stuart Franklin

צפו בתקציר: ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 0:2

תקציר: ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 0:2/ספורט 1

ר.ב. לייפציג - ורדר ברמן 0:2

בעונה שעברה השוורים התקשו מאוד לנצח דווקא במשחקי הבית והעונה הם כבר עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקים ברד בול ארנה. כל זה קרה ארבעה ימים בלבד אחרי שר.ב. לייפציג ניצחה 2:3 את מנצ'סטר יונייטד והשלימה רצף של שלושה משחקים קשים מאוד בשבוע. מרסל זאביצר העלה את לייפציג ליתרון בדקה ה-26 מהנקודה הלבנה אחרי שיוסוף פאולסן הוכשל ברחבה, דני אולמו הכפיל בדקה ה-41 עם ביצוע אישי יפהפה אחרי מסירה של יוסוף פאולסן. לייפציג עולה זמנית אל המקום הראשון.

ברל אמבולו שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
קיבל את סרט הקפטן וכבש. אמבולו/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 1:1

הסייחים הגיעו למשחק קשה מאוד שלושה ימים בלבד אחרי שהפסידו אמנם 2:0 לריאל מדריד, אבל עשו היסטוריה כשעלו לראשונה אי פעם לשמינית הגמר בליגת האלופות. מרכוס תוראם ואלסאן פלאה התחילו את המשחק על הספסל וראו את מתאו גנדוזי מעלה את הרטה ליתרון עם שער יפהפה בדקה ה-47 אחרי בישול של ולדימיר דארידה. אבל ברל אמבולו, שעלה עם סרט הקפטן, הצליח לאזן בדקה ה-70 אחרי בישול של מתיאס גינטר וקבע חלוקת נקודות.

תקציר: וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2. Oliver Hardt, GettyImages
וחהורסט וחבריו עם ניצחון דרמטי/GettyImages, Oliver Hardt

צפו בתקציר: וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2

תקציר: וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2/ספורט 1

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2

הזאבים ממשיכים ברצף המשחקים ללא הפסד, והניצחון הדרמטי הערב קובע אותו נכון לעכשיו על 11. ואוט וחרהוסט הצליח לדייק מהנקודה הלבנה והשווה עבור קבוצתו שנקלעה לפיגור בדקה ה-62 מפנדל מדויק בצד השני של באס דוסט. המשחק אופיין באגרסיביות יתרה ונשלפו במהלכו שבעה כרטיסים צהובים. וחרהוסט השלים צמד דרמטי בדקה ה-88 והשיג את המהפך עבור המארחת שהצליחה לשמור על יתרונה בדרך למקום הרביעי, כשהיא שתי נקודות בלבד מבאיירן שבפסגה.

משחקים נוספים:

פרייבורג - ארמיניה בילפלד 0:2
לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (78, פנדל), ז'אונג וו יאונג (91)

מיינץ - פ.צ. קלן 1:0
לקלן: אלביס רג'בצ'אי (55), אונדריי דודה (הורחק, 76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully