וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי עם ניצחון שישי רצוף - הפעם 1:2 על מונאקו

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 0:22

פלוריאן תובאן ודריו בנדטו בישלו זה לזה והעלו את סגנית האלופה לפחות זמנית למקום השני. וויסאם בן ידר רק צימק מהנקודה הלבנה. מונפלייה ניצחה 2:3 את לאנס בחוץ

תקציר ה-2:3 של סלטיק על ליל/ספורט 1

מארסיי המשיכה את הריצה המרשימה שלה בליגה הצרפתית, בניגוד לקמפיין הכושל בליגת האלופות, ועלתה לפחות זמנית למקום השני בזכות 1:2 ביתי הערב (שבת) על מונאקו. מונפלייה התאוששה מההפסד לאלופה פ.ס.ז' וניצחה בחוץ 2:3 את לאנס. המחזור ה-14 נפתח בשישי עם 0:0 בין סנט אטיין לאנז'ה.

דריו בנדטו שחקן מארסיי כובש שער. Daniel Cole, AP
המשיך מהאוויר אל הרשת. דריו בנדטו/AP, Daniel Cole

מארסיי - מונאקו 1:2

בחמש העונות האחרונות, מאז ה-1:2 במאי 2015, לא הצליחה מארסיי לנצח את מונאקו בסטאד ולודרום. הפעם היא עשתה לזה סוף והראתה לקבוצה מהנסיכות שיש לה עוד מה לשפר כדי להיות חלק אינטגרלי מהצמרת, אחרי שהפסידה גם לליל באותה תוצאה מחזור הקודם. למרות חסרונו של דימיטרי פאייה המורחק, המארחת פתחה נהדר כשדריו בנדטו בישל לפלוריאן תובאן שנגח פנימה בדקה החמישית. אחרי שמונה דקות השניים החליפו תפקידים והארגנטינאי כבש מהאוויר. וויסאם בן ידר רק צימק עם פנדל בדקה ה-79 אחרי עבירה של תובאן עליו. ניצחון ליגה שישי ברציפות למארסיי, בדיוק באותו שלב בו היו לה רצף זהה גם בעונה שעברה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מונפלייה סטפי מאבדידי. Sylvain Lefevre, GettyImages
מונפלייה חוזרת לנצח. סטפי מאבדידי חוגג/GettyImages, Sylvain Lefevre

לאנס - מונפלייה 3:2

לאחר ההפסד הביתי לפריז סן ז'רמן במחזור שעבר, שקטע לה רצף של ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, שבה מונפלייה למסלול הניצחונות בליגה. האורחת כבר צעדה ביתרון 0:2 בדקה ה-26, לאחר שערים של סטפי מאבדידי ופדרו מנדש אך שמטה אותו. לשמחתה הצליחה מונפלייה לחזור להוביל בזכות שער של גייטאן לאבורד (69), שהיה גם שער הניצחון. 2:3 למונפלייה, שעולה למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully