וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא יובנטוס הגיב לפאולו דיבאלה: "הוא לא בין חמשת השחקנים הטובים באירופה"

עודכן לאחרונה: 14.12.2020 / 20:37

הארגנטינאי טען כי "מנסים להמריד את אוהדי יובנטוס נגדי", בעקבות הדיווחים על כך שדרש שדרוג בחוזה. אניילי הגיב: "הוא קיבל הצעה יפה ואנחנו מחכים שישיב"

תקציר ה-1:4 של באייר לברקוזן על הופנהיים/ספורט1

פאולו דיבאלה טוען שאין לו שום כוונה לעזוב את יובנטוס, ומבטיח שהשמועות שדרש שדרוג גדול בחוזה לא נכונות. "כל כך הרבה דברים נכתבו עליי, ושום דבר מזה לא נכון", אמר החלוץ הארגנטינאי אמש (ראשון) אחרי שכבש בניצחון 1:3 על גנואה. "הסוכן שלי היה בטורינו לפני המון זמן, ומאז לא חזר. מאכזב אותי לשמוע את ההמצאות לגביי. היה עדיף אם התקשורת הייתה אומרת אמת, כי אני מרגיש שמנסים להמריד את אוהדי יובה נגדי".

לפי דיווחים, דיבאלה שמסיים חוזה ביוני 2022 ומוזכר כמועמד לעזוב בחלון ההעברות של ינואר, דרש מהגברת הזקנה משכורת שנתית בגובה של 15 מיליון יורו.

"אני אוהב את יובנטוס, ותמיד אמרתי שאני רוצה להישאר. יש לי חיבור נהדר עם הקהל, אבל עכשיו חלק מהאוהדים נגדי בגלל שטויות שכותבים עליי. אני מאוד נאמן למועדון, ורוב האנשים מבינים את זה", אמר.

אחרי השער שכבש אמש, רץ דיבאלה לחבק את המאמן אנדראה פירלו. "יש בינינו חיבור מצוין, והוא המשיך לעודד אותי גם כששום דבר לא הלך לי. התגעגעתי מאוד לכבוש, ואני מקווה שהשער הזה ייתן לי את הביטחון שאני צריך. בעונה שעברה הייתי בשיאי, והעונה זה ההפך הגמור. אני לא רגוע כשאני משחק, וחושב יותר מדי. עכשיו אני מקווה שזה ישתנה".

פאולו דיבאלה, יובנטוס חוגג. רויטרס
לא הולך לשום מקום? דיבאלה חוגג אמש/רויטרס

התגובה של יובנטוס לא איחרה להגיע. הבוס אנדראה אניילי, שנבחר לנשיא האירופי הטוב לשנת 2020 בטקס "גולדן בוי", ענה לדיבאלה: "שמעתי את ההצהרות שלו, זה חלק מהתפקיד שלי. החדשות הטובות הן שהוא כבש. פאולו עבר תקופה קשה לאחר שנדבק בקורונה. שמחתי לשמוע על אהבתו ליובנטוס, אנחנו רואים בו קפטן עתידי. אני יודע שהוא קיבל מאיתנו הצעה יפה שתציב אותו בין 20 המשתכרים הבכירים באירופה. אנחנו מחכים לתשובה שלו. כולנו רוצים לראות אותו בין חמשת השחקנים הטובים ביבשת, וכרגע הוא לא ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully