וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בטוחה שהאליפות עדיין בהישג יד, בספרד קוטלים: "קבוצה חולה ועצובה"

קומאן ואלבה שומרים על אופטימיות אחרי ה-0:1 הקשה על לבנטה, אבל בתקשורת מבקרים. המועמד לנשיאות: "נדרשת תכנית חירום כדי שהמועדון לא יפשוט רגל"

תקציר: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט 1

ברצלונה קיבלה אמש (ראשון) יריבה בהזמנה להתאושש על חשבונה: לבנטה, שמעולם לא ניצחה בקאמפ נואו. אלא ששוב הקבוצה של רונאלד קומאן נראתה רע, וכשנדמה היה שהיא בדרך למשחק נפל נוסף ללא ניצחון, הגיע ליאונל מסי וקבע 0:1 קשה בדקה ה-76. על אף שלוש הנקודות, בארסה מדורגת במקום השמיני בלבד עם 17 נקודות - תשע פחות מריאל סוסיאדד המוליכה, אותה תארח בעוד יומיים לקרב לוהט.

"ציפיתי ליריבה שתתגונן", אמר קומאן. "התכנית שלנו היתה לשמור את בוסקטס קצת מאחור ולדאוג שפרנקי דה יונג יהיה מעט התקפי יותר. המחצית השנייה היתה טובה, בעיקר בצורה בה לחצנו את היריבה. הפסדנו 4-5 משחקי חוץ, הביקורת היתה הוגנת, אבל אם מסתכלים לעומק, דברים משתפרים. אנחנו יוצרים יותר הזדמנויות, פשוט צריך להיות יעילים יותר. אני חושב ששיחקנו היטב והשוער שלהם היה איש המשחק. כמובן שאפשר להשתפר, אבל אין לי טענות לגישה של השחקנים. אנחנו עדיין מועמדים לזכות באליפות, צריך לשחק עם יותר ביטחון".

על ריקי פוץ', בו על פי דיווחים נזף משום שהאמין כי הדליף דברים לתקשורת, אמר ההולנדי: "היו דברים בתקשורת ואני לא מעוניין להתייחס אליהם. זה נשאר בחדר ההלבשה. ריקי התחמם, אבל המשחק הסתבך והחלטתי לשנות את דעתי. היה חשוב להכניס שחקן הגנה, כי היינו צריכים לנצח".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן עם ליאונל מסי. רויטרס
כמה שזה היה קשה. קומאן ומסי/רויטרס

ג'ורדי אלבה הוסיף: "ללבנטה יש מאמן טוב מאוד והם תמיד מקשים עלינו. אנחנו צריכים להשתפר בהרבה בהגנה, יצרנו הרבה הזדמנויות ואני שמח שכדור אחד נכנס פנימה. אני לא חושב שהשיטה היא הבעיה שלנו. הליגה עוד פתוחה לגמרי, אם נעשה את הדברים נכון נגיע לפסגת הטבלה. אנחנו יודעים למה ליאו מסוגל, והיום הוא זה שניצח לנו את המשחק".

פרנק דה יונג סיכם: "היינו זקוקים לניצחון הזה אחרי ההפסד ליובנטוס ואנחנו שמחים מאוד. זה היה קשה, אני עדיין צריך להשתפר, אני צריך לבשל יותר, אבל זו היתה התחלה טובה".

שוער היריבה אייטור פרננדס אמר מנגד: "שיחקנו משחק נהדר, נגד ברצלונה צריך לנצל את ההזדמנויות אליהן אתה מגיע ולמנוע מהם לכבוש בהזדמנויות שלהם. אנחנו יכולים להיות גאים מאוד מכל הקבוצה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מסי לא מסתגל לשיטה החדשה?/רויטרס

אבל למרות ההצהרות האופטימיות של אנשי ברצלונה, בתקשורת הספרדית הרבה פחות אופטימיים. ב-RAC 1 ציינו ש"ברצלונה קבוצה חולה ועצובה. יש לה בעיות עמוקות יותר מאשר רונאלד קומאן. היא צריכה לקנות זמן כדי לעשות שינויים דרמטיים. גם אמש הם סבלו ומסי הציל אותם. קומאן נראה עדיין בטרום עונה, הוא עדיין בשלב הניסויים".

שחקן העבר ואקס ברצלונה ברנד שוסטר אמר: "מסי נראה אקטיבי מאוד, הוא מאוד משתדל, אבל קשה לו להסתגל לשיטה החדשה של הקבוצה. הקבוצה הזו הייתה בנויה פעם בהתאם ליכולות שלו, אבל עכשיו זה כבר לא ככה".

מי ששותף לתחזיות הקודרות הוא המועמד לנשיאות ויקטור פונט, שטוען שהמועדון יזדקק לתכנית הבראה כלכלית מיידית כדי להימנע מקטסטרופה. "ברצלונה זקוקה לתכנית חירום כדי להימנע מפשיטת רגל. אין ברירה אלא לעשות מהפכה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully