וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא קיבלנו החלטות טובות בדקות האחרונות"

5.12.2020 / 22:21

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב לאחר שקבוצתו רשמה הפסד בכורה בליגה, 79:76 מול הפועל חולון: "צריכים למצוא את הכימיה שלנו"

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

אכזבה במכבי תל אביב לאחר שהקבוצה שוב הפסידה משחק צמוד, כשהערב (שבת) ספגה האלופה 79:76 מהפועל חולון ורשמה הפסד בכורה העונה בזירה המקומית. השחקנים של יאניס ספרופולוס שוב פתחו את המשחק בצורה נרפית וראו כיצד המארחת פותחת יתרון דו ספרתי. אלייז'ה בריאנט המצויין היה שם בשביל להחזיר את קבוצתו למשחק ואף לקבוע מהפך, אך מכבי תל אביב שוב נעלמה ואיפשרה לחולון ליטול את ההובלה ולרשום את ניצחונה הראשון העונה בליגה. את רמת העצבים בקרב שחקני מכבי תל אביב אפשר היה לראות בסיום כשסקוטי ווילבקין זרק כדור בעצבים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס סיכם את הפסד הבכורה של קבוצתו בליגה: "היום המשחק הושפע מפתיחת המשחק החלש שלנו. אפשרנו לחולון לקלוע 28 נקודות ברבע הראשון, ידענו שהם קבוצה התקפית טובה, זורקת שלשות והולכת לריבאונד ההתקפה. לא היינו מוכנים. אחרי הרבע הראשון חזרנו למשחק, עם ריכוז טוב יותר, התקפי והגנתי, היה חשוב שעצרנו אותם על 13 נקודות ברבע השלישי, והצלחנו לקחת את היתרון אבל לא קיבלנו החלטות טובות בדקות האחרונות. היינו צריכים להתחיל את המשחק טוב יותר הגנתית. אנחנו צריכים למצוא את הכימיה שלנו על המגרש. יש לנו שחקנים חדשים שלא היו בקצב הכי טוב שלהם. כל האלמנטים האלה שליליים עבורינו, היינו צריכים לנצח את המשחק עדיין".

על יובל זוסמן שחזר מפציעה: "החזרה שלו הייתה חשובה מאוד, אנחנו צריכים את כל השחקנים, אנחנו בדצמבר וזה המשחק הראשון של יובל, זה אחד המשחקים הראשונים של דיברתולומיאו, כספי לא מוכן לשחק בק טו בק, שלושה ישראלים עדיין לא בכושר".

היווני הסביר מה הקשה על שחקניו במשחק ומדוע ז'יזיץ' שיחק פחות דקות: "חולון משחקת סמול בול, וזה התאים יותר לשחק עם האנטר, בנוסף אנטה לא בקצב המשחק הכי טוב שלו, קיבלתי החלטות תוך כדי המשחקים. הצלחנו לחזור ולהוביל 3 דקות לסיום, היינו צריכים עוד שתי החלטות טובות כדי לנצח את המשחק".

שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס. דני מרון
איש המשחק. סי. ג'יי. האריס/דני מרון

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי, שלטנו במשחק במשך 30 דקות נגד קבוצה טובה מאוד, אני אוהב את העובדה שהם באו בסגל החזק שלהם, זה הכניס לנו יותר מוטיבציה, זה יותר פשוט להתכונן אליהם ככה, היה לנו יום קליעה טוב, לקחנו כמה ריבאונדים שאנחנו מתקשים בדרך כלל. כקבוצה הצלחנו להתמודד עם תקופה לא פשוטה, עבדנו בכל יום כדי לנסות להרים את הסגל, סבלנו כדי להשיג את הניצחון הזה, היינו 15 ימים עם הגב לקיר, זה לא היה קל. בשביל זה אני גאה בקבוצה שלי ואיך שהתמודדנו עם התקופה הקשה.

על הפורוורד החדש מקסים דה זאו: "מקס היה נהדר, אף אחד לא חשב שהוא יקלע 15 נקודות, הוא גבוה אירופאי קלאסי, זה הסגנון גבוהים שאני אוהב, הוא לא שחקן של לתפוס ולזרוק. הוא מתאים לפילוסופיה שלי. אני מרוצה ממנו אבל לא מופתע, ניסיתי להביא אותו בזמנו לטורקיה, זו הפעם השלישית שאני מנסה להביא אותו. אנחנו נגיע למקומות שאנחנו רוצים, אנחנו נעשה את הריצה שלנו, זה הניצחון השמיני הרשמי שלנו בכל המסגרות, משהו עובד טוב פה. הסיבה שאני שמח זה גם בגלל מכבי, אבל הדבר החשוב יותר זה לבוא יותר רגועים לחיפה, אם היינו מפסידים היום למשחק הבא יותר לחוצים. זה ייתן לנו ולי הרבה ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully