וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את 75:88 את הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 6.12.2020 / 23:22

קיילב אגאדה המצויין (27) הוליך את הקבוצה של רמי הדר לניצחון רביעי העונה. האורחת עם הפסד שלישי ברציפות. שלשת ניצחון של ראקים באקלס העניקה להפועל חיפה 84:85 דרמטי על מכבי ראשון לציון

שחקן הפועל תל אביב ים מדר מול שחקן הפועל באר שבע תום מעיין. לירון מולדובן
הפועל תל אביב עם הפסד רביעי בחמישה מחזורים. ים מדר מול תום מעיין/לירון מולדובן

המחזור השביעי בליגת העל נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. הפועל באר שבע השיגה ניצחון רביעי העונה, 75:88 על הפועל תל אביב המאכזבת, שרשמה הפסד רביעי בחמישה משחקים. הפועל חיפה קטעה את רצף ההפסדים עם 84:85 דרמטי על מכבי ראשון לציון.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור מול שחקן הפועל באר שבע טראוויס ווריק. לירון מולדובן
לאחר שלושה רבעים צמודים באר שבע ברחה כל הדרך לניצחון. בר טימור מול טראוויס ווריק וקיילב אגאדה/לירון מולדובן

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 75:88

הקבוצה של רמי הדר ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה ורשמה את ניצחונה הרביעי מתוך חמישה משחקים בליגת העל. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה, אך ברבע הרביעי ברחה המארחת לפער דו ספרתי והנחילה להפועל תל אביב הפסד מספר ארבע העונה. גייב יורק ערך בכורה בקבוצה של יאניס קסטריטיס, אך בר טימור היה האיש של המאמן היווני. בצד השני היה שוב קיילב אגאדה שבלט, הפעם הגארד של רמי הדר הבריק עם 27 נקודות בדרך לעוד ניצחון של באר שבע המרשימה.

קלעו להפועל באר שבע: קיילב אגאדה 27 נקודות, אריק גריפין 15 ו-9 ריב', אמיר בל (5 ריב') וספנסר וייס (9 ריב') 13 כ"א, טראוויס ווריק 6, ג'יימס בנקס (8 ריב') ונטע סגל 5 כ"א, עמית זיס 4.

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 18 ו-5 אס', גייב יורק 14, יונתן מור 12 ו-6 ריב', ים מדר ורג'י אפשואו (14 ריב') 10 כ"א, ג'יי. פי. טוקוטו ודניאל קופרברג 4 כ"א,. רז אדם 3.

האורחת פתחה חזק ועלתה ל-0:6 מהיר. באר שבע התעוררה מהר והדביקה את הפער הקטן שפתחה יריבתה. בסיום רבע צמוד הצליחה המארחת גם להפוך וירדה ביתרון 15:18 לקראת הרבע השני. בר טמור וגייב יורק בהופעת בכורה שנראתה מוצלחת עד כה הוליכו את האורחת ליתרון 23:27. אגאדה הנהדר עצר את הסחף וסייע לבאר שבע להשיב לעצמה את היתרון, ובהפסקה הוליכה הקבוצה של רמי הדר 40:43.

פתיחת הרבע השלישי לא הביאה עמה בשורות חדשות, והמשחק המשיך להיות צמוד. שלשה במעבר של ספנסר וייס הקפיצה את יתרונה של באר שבע ל-54:59, מהגבוהים שהיו במשחק הצמוד הזה. הפועל תל אביב לא איפשרה לבאר שבע לברוח מעבר, ושלשה של עמית זיס הורידה את המארחת ביתרון 58:62 לקראת הרבע המכריע. הפועל באר שבע פתחה חזק יותר את הרבע הרביעי, ותוך שתי דקות הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק לאחר סל של ספנסר וייס שקבע 61:71. מכאן כבר המשחק היה בשליטת המארחת, שרושמת עוד ניצחון. 75:88 להפועל באר שבע בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל חיפה עמית שמחון מול שחקן מכבי ראשון לציון עידו פליישר. StudioNayad, אתר רשמי
הפועל חיפה חזרה לנצח בליגה. שמחון מול פליישר/אתר רשמי, StudioNayad

הפועל חיפה - מכבי ראשון לציון 84:85

הקבוצה של אלעד חסין שמה סוף לרצף של שני הפסדי ליגה עם ניצחון דרמטי על מכבי ראשון לציון. הכתומים כבר הוליכו 71:82 ארבע דקות לסיום, אך נכנעו לריצת 2:14 של הפועל חיפה ולשלשת ניצחון גדולה של ראקים באקלס 2 שניות לסיום בדרך ל-84:85 דרמטי. קינן אוואנס שוב היה גדול בשורות המארחת והוליך את קלעי הקבוצה עם 23 נקודות כשעמית שמחון סיים עם 19. אייזאה טיילור (24) וטריי לואיס (23) להטו בכתום, אך לא הצליחו למנוע הפסד שלישי העונה לקבוצה של גיא גודס.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, עמית שמחון 19 ו-7 ריב', ג'ייסון סיגרס 16, ראקים באקלס (9 ריב') ואיגור נסטרנקו 10 כ"א, לנארד פרימן 5, כארם משעור 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה טיילור 24 ו-6 אס', טריי לואיס 23, גולן גוט 16 ו-6 ריב', אקיל מיצ'ל 13 ו-8 ריב', דריל מונרו 4 ו-5 אס', נועם דוברת ונועם אביבי 2 כ"א.

המארחת עלתה ל-4:8 מהיר בפתיחה, אך שלוש שלשות אחת אחר השנייה של אייזאה טיילור העלו את הכתומים ל-8:13 לאחר חמש דקות. החיפאים העלו את הרמה, קלעו 6 רצופות והפכו. טריי לואיס חימם את הידית בראשון לציון ובסיום הרבע הוליכו הכתומים 20:23. הפועל חיפה רצה 0:8 בפתיחת הרבע השני ועלתה ליתרון בן חמש נקודות. סיום טוב של הרבע השני איפשר למכבי ראשון לציון לרדת בפיגור מינמילי להפסקה, ובמחצית הוליכה הפועל חיפה 37:40.

שמחון ואוואנס המשיכו להוביל את המארחת והריצו אותה ליתרון שנע בין 3 ל-6 נקודות. טריי לואיס היה האיש של גיא גודס ברבע השלישי וכפה שוויון, כשסל וירטואוזי של אייזאה טיילור החזיר את היתרון לכתומים, שעלו ל-53:55. שתי הקבוצות נלחמו על כל נקודה עד סיום הרבע, ובסיומו הוליכה המארחת 57:59. שתי הקבוצות החליפו סלים, אך שתי שלשות ברציפות של האורחת - אחת של גולן גוט, ואחת נוספת של לואיס - הציבו את הכתומים ביתרון 64:69. ראשון לציון הרימה את הרמה בהגנה, הביאה שמירה כפולה על אוואנס, ושלשה של טריי לואיס קבעה 66:76 כתום. ההפרש גדל ל-11, אך ריצת 0:9 החזירה את השחקנים של חסין עד מינוס 2 בלבד. במצב של 82:84 לראשון לציון החטיא גולן גוט מתחת לסל, וראקים באקלס קלע שלשה גדולה בצד השני שהפכה את התוצאה. ניסיון לשלשת ניצחון של גולן גוט לא צלח ובסיום 84:85 דרמטי להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully