וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 79:100 את הפועל אילת

ג'ייקובן בראון שב נהדר מהפציעה בדרך לניצחון חוץ רביעי ברציפות של מחזיקת הגביע על הדרומיים. ירושלים נותרה מושלמת בליגה

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חזר בכושר נהדר. בראון/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

הפועל ירושלים נותרה מושלמת בליגת העל לאחר שניצחה הערב (שבת) בקלילות את הפועל אילת 79:100. הקבוצה של עודד קטש פתחה את המשחק בסערה ועלתה ל-0:7 מהיר, ולמרות ניסיונות חזרה של המארחת במהלך המשחק, הירושלמים לא מיצמצו לרגע ובכל פעם שאילת רצה ידעו השחקנים של קטש לחזור ליתרון נוח.

ג'ייקובן בראון שב מפציעה ממושכת ועלה מהספסל של קטש לדקות בכורה העונה בליגה. הגארד הראה כמה כח אש יש לו והוביל את קבוצתו ליתרון דו ספרתי. ברבע השני אילת רצה 0:9, אך ירושלים הגיבה בריצה משלה, כשכריס קרמר מוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות בדרך לניצחון חוץ רביעי ברציפות של מחזיקת הגביע על הדרומיים.

קלעו להפועל ירושלים: כריס קרמר (8 ריבאונדים, 5 חטיפות) 20 נקודות, סולמיאן בריימו (8 ריב'), טיישון תומאס (5 ריב') וג'ייקובן בראון 14 כ"א, תמיר בלאט 13, עידן זלמנסון 9 ו-6 ריב', עדי כהן סבן ואדם אריאל 6 כ"א, יובל שניידרמן שותף ולא קלע.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראתר 21 ו- 12 ריב', ג'ו רגלנד 19, ג'וש ניבו, מארקל בראון ומירון רוינה 7 כ"א, בן קרטר 6, רועי הובר ויונתן שולדברנד 4 כ"א, רזיאל חיון ועידן הראל שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט מול שחקן הפועל אילת רועי הובר. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ירושלים עם ניצחון חוץ רביעי ברציפות על אילת. בלאט מול הובר/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ל-0:7 מהיר. ג'וש ניבו הניח נקודות ראשונות עבור המארחת, שהתקשתה מול היכולת של טיישון תומאס בפתיחת המשחק. ג'ייקובן בראשון עלה מהספסל של קטש וקלע נקודות בכורה העונה בליגה, וזה 13:20 לאורחת, שלוש דקות לסיום הרבע. הגארד הנהדר הראה כמה כח אש הוא מוסיף לקבוצה של קטש, שרצה 0:12 וירדה להפסקה בין הרבעים ביתרון 16:27.

רבע 2:

עדי כהן סבן קלע בפתיחת הרבע והפועל ירושלים המשיכה להגדיל את יתרונה. שלשה משוגעת של כריס קרמר שסחט גם עבירה והאורחת ברחה כבר ל-19:35. המארחת רצה 0:7 והצליחה להוריד לפער חד ספרתי ולחזור למשחק. סיום חזק של האורחת לרבע השני הוריד אותה להפסקה בין הרבעים ביתרון 30:44.

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון עם תמיר בלאט. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ירושלים שולטת במשחק לכל אורכו. זלמנסון עם בלאט/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

רבע 3:

ההפרש צמח כבר ל-18 לזכות האורחת, אך הקבוצה של בית הלחמי לא אמרה נואש והורידה למינוס 10 בלבד. תמיר בלאט וטיישון תומאס קלעו חמש נקודות ביטחון ומחזיקת הגביע שוב פתחה מרחק ביטחון מאילת. ג'ו רגלנד וקייסי פראתר היו היחידים שתפקדו אצל הקבוצה של בית הלחמי, ולקראת הרבע המכריע הוליכה הפועל ירושלים 63:77.

רבע 4:

כריס קרמר השתלט על המשחק בפתיחת הרבע הרביעי ולא איפשר להפועל אילת לחזור. הרוח יצאה ממפרשי המארחת, שבשלבים מוקדמים יותר של המשחק הצליחה לצאת לריצות ולנגוס בפער של ירושלים, אך ברבע הרביעי כבר התרוקנה מאנרגיות וראתה את הפער חוצה את רף ה-20 הפרש. 79:100 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully