וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון: "הבאתי איתי איזשהו ניצוץ. אני פשוט שמח לחזור"

5.12.2020 / 20:40

קפטן הפועל ירושלים חזר למגרש אחרי תשעה חודשים, קלע 14 ואף הורחק ב-79:100 באילת. קטש: "אני שמח שהוא עבר את זה בשלום"

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

4:35 דקות לסיום הרבע הראשון, הערב (שבת) באילת, פשט ג'ייקובן בראון את האימונית ועלה לפרקט בפעם הראשונה העונה. חודשיים אחרי שנפצע בכתפו, ותשעה חודשים אחרי משחקו הרשמי האחרון, הקפטן באדום היה רעב. מאוד רעב.

בתוך שלוש דקות הוא קלע עשר נקודות והצעיד את ירושלים לריצת 0:12, ואצל בראון - כמו אצל בראון - הכותרות המשיכו להיערם. במהלך הרבע השלישי ספג עבירה בלתי ספורטיבית, שלוותה בעבירה טכנית כעבור חצי דקה, והוא הורחק. מספר 69 ירד מהמגרש עם 14 נקודות ב-16 דקות, וקבוצתו טיילה לניצחון 79:100 ולמאזן 0:5 בליגת העל.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חזר לאחר תשעה חודשים. בראון/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

"אני פשוט שמח לחזור", אמר בראון בסיום. "נהדר להיות שוב עם החברים שלי, ולהנהיג. הבאתי איתי איזשהו ניצוץ בתחילת המשחק. אני אקח את זה צעד אחר צעד, זה יהיה תהליך עד שאחזור לעצמי ב-100 אחוזים. עשינו כמה טעויות, אבל עכשיו סוף סוף כולנו שוב יחד, וזה הזמן לחבר הכול".

המאמן עודד קטש: "זה היה משחק מצוין מבחינתנו. הצלחנו לעשות את העבודה בהגנה בשלושה רבעים, למעט הרבע השלישי שבו ספגנו 33 נקודות. אני שמח שהמשחק עבר בשלום מבחינתנו של ג'ייקובן. אילת קבוצה טובה ומאומנת, עם הרבה כישרון, כך שמגיע שאפו לשחקנים על כך שניצחנו כאן בצורה שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully