וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: כריס דואו שבר את כף רגלו, ייעדר בין חודשיים לשלושה

4.12.2020 / 12:15

הגארד (29, 1.88) שהצטיין בתחילת העונה יעבור ניתוח וייעדר לתקופה ממושכת. במועדון צפויים להביא במקומו מחליף זמני. מנדוזה יערוך את הופעת הבכורה שלו נגד נהריה (שבת, 19:45, 5LIVE)

כריס דואו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
אכזבה לו ולקבוצתו. דואו/דני מרון

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) כי גארד הקבוצה כריס דואו ייעדר בין חודשיים לשלושה מפעילות לאחר שנפצע בכף רגלו במהלך אימון הערב ביום חמישי, ובצילום שעבר בבית החולים אובחן שבר בכף רגלו הימנית. דואו יעבור ניתוח כשמשך תקופת השיקום ממנו היא בין חודשיים לשלושה. בחיפה צפויים להביא במקומו של דואו גארד מחליף באופן זמני.

דואו (29, 1.88) היה נקודת האור בפתיחת העונה הקשה של מכבי חיפה. בארבעה משחקים הוא רשם 17.3 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא הגיע לחיפה אחרי שלפני שנתיים שיחק בהצלחה במדי עירוני נס ציונה ורשם 14 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים לערב.

הירוקים יפגשו מחר (19:45, שידור ישיר ב-5LIVE) את עירוני נהריה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל כשבמאזנם ניצחון אחד ושלושה הפסדים. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון הוא הגארד הדומיניקני פילברטו מנדוזה שהגיע לחיפה במקומו של ארון ואדלז ששוחרר. דואו הוא לא השחקן הפצוע היחיד של דניאל סאואנה, כשגם נאור שרון ממשיך להיעדר מאז פתיחת העונה בשל פציעה בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully