וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה נפתרה: מדוע עזב צ'יקו אופואדו בלי לחתום במ.ס. אשדוד?

3.12.2020 / 12:15

לוואלה! ספורט נודע כי ביום בו נחת בישראל, החלוץ קיבל הצעה גבוהה מאוד לשלוש שנים מקבוצת סרמיקה קלאופטרה המצרית. כדי לחכות לוויזה הוא טס מיד לניגריה וכעת מצפה לקריאה לחתום

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:4/ספורט 1

שלושה שבועות אחרי שעזב את ישראל באותו היום שבו נחת, במ.ס. אשדוד עדיין לא מבינים מה הייתה בדיוק הסיבה בגללה ברח צ'יקו אופוואדו רגע לפני החתימה. החלוץ השאיר הודעה כתובה לאנשים במועדון בה הודה על האפשרות להמשיך לשחק בישראל והסביר שיש לו אופציה לחוזה טוב יותר, אבל מעבר לכך הוא לא פירט ועד כה לא הצטרף לשום קבוצה, מה שחידד עוד יותר את השאלה מדוע לקח את הרגליים והתעופף מכאן 12 שעות אחרי שנחת.

ממידע שהגיע לוואלה! ספורט עולה שביום בו נחת אופואדו בישראל, הוא קיבל הצעה אטרקטיבית לחתום בקבוצה המצרית סרמיקה קלאופטרה. ההצעה שקיבל החלוץ הניגרי הייתה לשלוש שנים בשכר של 250 אלף דולר לעונה הראשונה ושדרוג של 100 אלף דולר בכל עונה. רק לשם המחשה: ההצעה שהייתה לו מאשדוד עמדה על שכר של 14 אלף דולר נטו לחודש.

עבור אשדוד מדובר בסכום גבוה, אבל אופואדו הרוויח במכבי תל אביב 37 אלף יורו נטו בחודש בשתי העונות האחרונות, כך שכאשר הגיעה ההצעה ממצרים בשכר גבוה יותר ולתקופה של שלוש שנים, בניגוד לחוזה לשבעה חודשים במ.ס. אשדוד, הוא החליט לעזוב את ישראל עוד באותו הלילה בעזרת חברו החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו, שמשחק בהפועל רעננה ובא לאסוף אותו מאשדוד לנתב"ג.

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הליגה במצרים תחל בסוף השבוע הבא. צ'יקו אופואדו/דני מרון

סרמיקה קלאופטרה מהעיר גיזה במצרים היא קבוצה שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה ובעליה החליטו להשקיע לא מעט כסף כדי להתבסס בליגה להרבה שנים. במקביל לרכישת שחקנים מקומיים, חיפשה הקבוצה שחקני חיזוק זרים ונדלקה על האפשרות לצרף חלוץ ניגרי ששיחק באלופת ישראל.

מיד אחרי שקיבל את ההצעה, בירר אופואדו כיצד יוכל להגיע למצרים והבין שלא תהיה לו דרך להגיע ישירות מישראל דרומה לקהיר. כאזרח המחזיק בדרכון ניגרי הוא חייב בוויזה למצרים ולכן טס הביתה לניגריה וחיכה להתפתחויות. אלא שלפתע בקבוצה המצרית התמהמהו עם ההצעה ורק בשבוע שעבר, החליטו סופית לעמוד במספרים שהוצעו לאופואדו.

הליגה במצרים תחל רק בסוף השבוע הבא, כך שהניגרי עדיין לא מאחר להצטרף. כעת ממתין אופואדו לוויזה ממצרים כדי שיוכל לטוס מניגריה כדי לחתום בקבוצה שמשחקת באצטדיון האולימפי בקהיר, מרחק של כחצי שעה נסיעה מגיזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully