וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ביקש את ברכת הרב קנייבסקי לעסקת דובאי: "פסק שהמהלך נכון"

עודכן לאחרונה: 7.12.2020 / 18:13

לפני הטיסה לאמירויות, הבעלים של בית"ר ירושלים הדגיש בפני הרב כי התנאי לסגירת העסקה הוא המשך שמירת השבת, והוסיף: "גזענות היא חילול השם, נעשה מה שטוב למועדון"

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

כתובות הגרפיטי שרוססו על קירות אצטדיון טדי לקראת רכישת 49 אחוזים מבית"ר ירושלים על ידי משפחת המלוכה בדובאי, סוקרו בהרחבה בתקשורת הערבית. בין היתר נכתב בגרפיטי Fuck Dubai", "You cant buy us!!!" ועוד.

בבית"ר ירושלים ערים לבאז התקשורתי בעולם הערבי והיום פרסמו סדרת ציוצים באנגלית, בהם נכתב: "הגרפיטי שרוסס על קירות אצטדיון טדי הוא ההוכחה החזקה ביותר בצורך בשיתוף פעולה שלנו עם מוסלמים וערבים במלחמה נגד גזענות. שיתוף פעולה שיוכיח לכל העולם ולכמה גזענים שיהודים ומוסלמים יכולים לעשות דברים נפלאים יחד. לפירות השלום ייקח זמן להבשיל. זה שיתוף פעולה מלהיב וחשוב, שמתכתב עם הערכים של המועדון מאז שהוא נרכש על ידי משה חוגג, שעמד באופן תקיף נגד גזענות ודעות קדומות".

לפני הטיסה לפנות בוקר לדובאי, אליה ייצאו גם היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש אחרי שהתקבלו כל האישורים, חוגג נפגש הערב עם הרב קנייבסקי והתייחס גם הוא לנושא הגזענות באינסטגרם: "כשמתנהל תהליך קבלת החלטות בנושא משמעותי, עדין וחשוב לכל כך הרבה אנשים, אני מבקש לשמוע את דעתו של גדול הדור, הרב חיים קנייבסקי. הרב הקשיב לסוגיה, פסק שהמהלך נכון ובירך שנצליח. גזענות היא חילול השם, נעשה מה שטוב למועדון. לא לתקשורת ולא לגזענים - למועדון".

על פי איציק אוחנה, כתב הברנז'ה והסלבס של "כיכר השבת", חוגג הדגיש בפני הרב כי התנאי לסגירת העסקה הוא המשך שמירת השבת שהנהיג במועדון.

שחקני בית"ר קיבלו היום חופש ויחזרו להתאמן מחר, כאשר שי ברדה וסלובודן דראפיץ' צפויים להתחיל לתרגל שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם שלום אדרי, לירן רוטמן ועוזיאל פרדו, כאשר גם סנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון עשויים לחזור ל-11.

בהמשך השבוע תיערך אסיפת וידאו על המשחק בחיפה, כאשר גורם במועדון אמר אתמול: "דראפיץ' וברדה לא צריכים להגיד הרבה, אולי שהשחקנים יראו את החצי הראשון בלופ עד שיבינו כמה זה היה מבייש". חלאופילו פלייטר, רץ אתמול ושלשום באימונים אך כרגע לא ברור אם יעמוד לרשות הצוות במשחק בשני.

עוד בוואלה!

מה באמת חושבים אוהדי בית"ר ירושלים על העסקה בדובאי?

לכתבה המלאה

שוער העבר דודו אוואט הגיב לעסקה הנרקמת, וצייץ: "קשה לשפוט את משה חוגג איש יקר ששם מיליונים כדי לקדם את בית"ר ירושלים, אין ספק שמדובר בעסקה גדולה וקורצת עם הרבה מאוד כסף, יחד עם זאת חייב להילקח בחשבון שמדובר במועדון בן 84 שנים עם הסטוריה ואוהדים שנלחמו על צביונה החברתי במשך כל הרבה שנים ושמרו על הזהות 'היהודית' יותר מכל תואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully