וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחי, אתה יכול לבוא לקחת אותי לשדה התעופה?": ההודעה לפני העזיבה של צ'יקו אופואדו

12.11.2020 / 17:20

בנג'מין קוקו, חלוץ הפועל רעננה וחברו של אופואדו, התבקש להגיע ל"משימת החילוץ" באשדוד: "בכלל לא ידעתי שהוא בארץ. בטוח שהייתה לו סיבה טובה לעשות את הצעד הזה. הוא אמר לי שקיבל הצעה טובה יותר ורוצה קודם לחזור לניגריה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה/ספורט 1

לבנג'מין קוקו לא היה ספק שאם צ'יקו אופואדו יצטרך עזרה, הוא יפנה אליו. החלוץ הניגרי, ששיחק בכמה קבוצות בארץ והיום נמצא בהפועל רעננה מהליגה הלאומית, קיבל שלשום ב-21:00 הודעת טקסט מאופואדו שכתב לו: "אחי, אני צריך עזרה. אתה יכול לבוא לקחת אותי לשדה התעופה?".

בשיחה עם וואלה! ספורט, קוקו מתאר מה קרה מאותו רגע שהביא בסופו של דבר להיעלמות המפתיעה של אופואדו, שחזר לביתו רגע לפני שהוא מצטרף למ.ס. אשדוד. "בכלל לא ידעתי שצ'יקו נמצא בארץ", מפתיע קוקו. "יותר מזה, אפילו היה לי שעון שצ'יקו קיבל ונשאר אצלי במשך כל התקופה הזו שהוא היה בניגריה, ולא ידעתי שחזר לישראל עד שקיבלתי את ההודעה ששאל אם אני יכול לבוא".

בנג'מין קוקו שחקן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
גם הוא הופתע. בנג'מין קוקו/לירון מולדובן

איך הגבת?

"אני גר בכפר סבא ומיד יצאנו לדרך, בת הזוג שלי ואני. הוא שלח לי כתובת וידעתי מהיכן לאסוף אותו. הגעתי למקום, הוא עלה לאוטו ונסענו ישירות לשדה התעופה".

מה הוא אמר לך בדרך?

"אני אגיד לך את האמת, אנחנו לא נכנסים לעניינים אחד של השני אם זה לא בא מהכיוון שלו. לא שאלתי למה החליט לחזור הביתה, הוא רק אמר לי שהוא קיבל הצעה יותר טובה ורוצה קודם לחזור לניגריה. בזה הסתפקתי, לא ניסיתי להבין יותר. מהר מאוד החלפנו נושא ועברנו לדבר על מה שקורה בניגריה, עד שהגענו לשדה וצ'יקו נפרד ממני".

זה לא נראה לך מוזר ששחקן שנחת בארץ בבוקר, יעזוב תוך כמה שעות?

"ראינו דברים בכדורגל. אני באמת לא יודע מה גרם לו לקבל את ההחלטה הזאת, אלא אם באמת יש לו הצעה יותר טובה שעליה אני כרגע לא יודע פרטים. אני בטוח שהייתה לו סיבה לעשות את הצעד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully