וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "באר שבע לא נבנתה כדי להתמודד גם בליגה האירופית וגם בליגה"

עודכן לאחרונה: 2.12.2020 / 21:07

מאמן מחזיקת הגביע התייחס למצב קבוצתו לקראת הקרב מול סלביה (חמישי, 22:00, ספורט2): "לא חשבנו שנסבול כל כך הרבה פציעות". ז'וזואה צפוי לשוב להרכב, גם טויטו יפתח?

מחזור 5הסתיים03/12/2020
סלביה פראג
  • סימה (31)
  • סטנצ'יו (36)
  • טוויטו (85, גול עצמי)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר ה-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/ספורט1

    עם סיכוי נמוך מאוד להעפלה לשלב הבא, הפועל באר שבע תתארח מחר (חמישי, 22:00, ספורט2) אצל סלביה פראג למשחק במסגרת המחזור החמישי בבית ג' של הליגה האירופית. כדי לעלות, הקבוצה מבירת הנגב תהיה צריכה 6 נקודות משני המשחקים האחרונים - וגם אז היא לא תהיה תלויה בעצמה.

    ז'וזואה צפוי לחזור להרכב אחרי שני משחקים בהם היה מושעה. אור דדיה, שהיה על הספסל במשחק מול הפועל חיפה כדי לחלק עומסים, צפוי לשוב גם הוא ל-11. שון גולדברג לא לגמרי כשיר ודודי טויטו מועמד להחליפו בעמדת המגן השמאלי.

    מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דני מרון
    אבוקסיס/דני מרון

    מאמן מחזיקת הגביע יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "זה נכון שההפסדים האחרונים שלנו בליגה האירופית פגעו לנו בסיכויים. פתחנו עם ניצחון על סלביה, והיינו שווים נקודות בניס, לא הוצאנו נקודות מול לברקוזן וזה פגע בנו. אנחנו חוששים מפציעות ומהעומס, אתם רואים שכמעט בכל משחק אנחנו מאבדים שחקן או שניים. אנחנו מקווים שגם נעבור את המשחק הזה ללא פצועים כי בליגה אנחנו במצב של פיגור בנקודות".

    על השאלה מדוע הקבוצה לא התחזקה ענה המאמן: "זה נכון שכל עוד נשאר לנו סיכוי תאורתי במשחק מחר אז נעשה הכל כדי שעדיין יישאר לנו סיכוי במשחק מחר. לגבי החיזוק, לא מצאנו שחקנים שמתאימים מספיק בשביל לחזק אותנו. לא חשבנו שנסבול כל כך הרבה פציעות. הפועל באר שבע לא נבנתה כדי להתמודד בליגה האירופית. כשכבר היה לנו כסף, לא מצאנו שחקנים שיכולים לעזור לנו מעבר לחומר הקיים".

    על אלטון אקולטסה: "חשבתי שהוא יחלים מהר יותר. זה לקח יותר זמן ממה שחשבנו כולנו. הוא נשאר בארץ לקבל טיפולים, אבל הוא עוד פעם מרגיש כאבים. לדעתי הוא לא יהיה מוכן ביום שני למשחק מול בית"ר ירושלים. אנחנו לא רוצים להחזיר אותו פצוע, כי זו פציעה שאם אתה לא חוזר ממנה במאה אחוז אז זה מתבטא במגרש. גם מיגל, גם עמית ביטון, גם רמזי - למרות הצורך שלנו בשחקנים, אנחנו צריכים לחכות עם השחקנים כדי שלא יחזרו מוקדם מידי".

    עוד בוואלה!

    בהפועל באר שבע מבינים: "חייבים לעבור את התקופה הרעה הזו"

    לכתבה המלאה
    אלטון אקולטסה הפועל באר שבע. דני מרון
    "חשבתי שהוא יחלים מהר יותר". אבוקסיס על אקולטסה/דני מרון

    על הפגיעה של הליגה האירופית בהישגים של הקבוצה בליגה: "זה מאוד מתסכל, כי כמו שאתם יודעים מאז העזיבה של אלונה התקציב ירד מאוד והפך לאחד הנמוכים בליגה. הקבוצה לא נבנתה כדי להתמודד גם בליגה האירופית וגם בליגה. לצערי ההצלחה באירופה פגעה בנו גם בליגה. נאלצנו לעשות רוטציות בעקבות כל השחקנים שנפצעו. אם תשאל אותי עוד פעם אז אני חושב שלהגיע למקומות כמו ניס, לברקוזן ופראג, אז לא הייתי מחליף את זה - למרות הקושי בליגה. אני חושב שכשכולם יחזרו מהפציעות אז נחזור להיות קבוצה חזקה. אפשר להגיד בגדול שהליגה האירופית פגעה בנו בליגה, אבל אני מאמין שנשתפר".

    על הקמפיין האירופי עד כה: "אני חושב שברור לכולם שזו הצלחה גדולה. אני חושב שהיינו יכולים להיות עם יותר נקודות בליגה, אבל אני לא מתחרט. התקציב של הקבוצה ירד, וגם העתיד של המועדון חשוב. הליגה חשוב, אנחנו יודעים את זה, אבל אנחנו יודעים שיש לזה קשר למשחקים בליגה האירופית, אנחנו עוברים לילות ללא שינה, וכל יומיים יש לנו עוד משחק. אבל כמו שאמרתי מקודם, אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת. אין לי ספק שתראו הפועל באר שבע חזקה מאוד".

    סינטאיהו סלליך: "אמנם יהיה מעט קהל, אבל זה עדיף על כלום. נקבל איזשהי אווירה של משחק ובטוח שזה יביא אנרגיות לשחקנים. ברמה האישית כשאתה משחק כמה שיותר משחקים עם השחקנים ואתה עובר אימונים עם הצוות אז זה מגבש אותך ויש תחושה שאנחנו עוברים חודשיים שלושה אחרונים שהם כמו עונה שלמה. מבחינת המשחק אנחנו נגיע מוכנים ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. הצוות המקצועי הכין אותנו ונעשה הכול כדי להוציא את הנקודות ולהשאיר לנו איזשהו סיכוי".

    יאן קוכטה שחקן סלביה פראג. Petr David Josek, AP
    קוכטה רוצה ניצחון/AP, Petr David Josek

    סלביה פראג נמצאת בתקופה מצוינת ולא הפסידה מאז ה-3:1 נגד באר שבע בסיבוב הקודם. הצ'כים מוליכים את הליגה המקומית, טיפסו לפסגה של הבית שלהם באירופה ומקווים להשלים את המשימה מחר. כל בדיקות הקורונה של השחקנים חזרו שליליות.

    היום הודיע נשיא המועדון, ירוסלב טברדיק, על השתתפות בניסוי בשיתוף עם משרד הבריאות הצ'כי. במסגרת הניסוי, למשחק מחר יגיעו 600 צופים שיעברו בדיקות קורונה במקום ויקבלו תשובות מיידיות. בהמשך תהיה להם גישה מוגבלת מאוד לאזורים באצטדיון ובמהלך המשחק הם יפוזרו ביציעים בקבוצות של לא יותר מ-10 אנשים באותו מקום.

    מאמן סלביה פראג יינדריך טרפישובסקי אמר לקראת המשחק: "אני מרוצה מהעמדה בה אנחנו נמצאים ולמרות שאנחנו בבית אחד עם קבוצה מצמרת הבונדסליגה ומצמרת הליגה הצרפתית, יש לנו סיכוי להבטיח עלייה לפני הסיום. זה הישג יפה. הנשק הגדול של באר שבע הוא ההתקפות המתפרצות המהירות. אסור לנו לחשוב על זה שאנחנו צריכים תיקו. אנחנו רוצים לנצח ולשחק כמו שאנחנו משחקים תמיד". יאן קוכטה: "זה משחק שתלוי בנו. לא נרצה להשיג נקודה, אלא להחזיר להם על ההפסד בישראל וכמובן שנשחק בשביל לנצח. אנחנו שמחים שיהיו 600 אוהדים. גם אם זה לא כל כך הרבה, זה יהיה עידוד מסוים ואני מקווה שנחזיר לאוהדים עם הופעה טובה וניצחון".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully