וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מבינים: "חייבים לעבור את התקופה הרעה הזו"

1.12.2020 / 8:38

דאגה בקבוצה אחרי שגם גולדברג נפצע וייבדק: "קיים חשש שכל מי שמשחק עכשיו הרבה כי אין רוטציה, עלול בעצמו להיפצע". ז'וזואה יחזור להתאמן אחרי ההשעיה, איתמר שבירו ורותם חטואל זכו למחמאות

תקציר ה-2:2 בין הפועל באר שבע להפועל חיפה/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • דאגה בהפועל באר שבע אחרי שגם גולדברג נפצע
  • ז'וזואה יחזור להתאמן אחרי ההשעיה
  • מחמאות לשבירו וחטואל שכבשו את השערים, גם סלליך זכה לשבחים
  • אבוקסיס חוזר לבית וגן
שחקן הפועל באר שבע שון גולדברג. לירון מולדובן
נכנס לרשימת הפצועים. גולדברג/לירון מולדובן

אחרי ה-2:2 אמש (שני) מול הפועל חיפה, מבינים בהפועל באר שבע שהם צריכים לעבור את התקופה הזו כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות פצועים. איבוד שתי נקודות נוספות אמש ועוד משחק ליגה ללא ניצחון, הוא גם תוצאה של מצבת חיסורים מאוד גדולה שיש לקבוצה והבוקר היא עשויה לגדול כששון גולדברג ייבדק מחשש שגם הוא ייכנס לנעדרים עקב פציעה במשחק. המגן השמאלי סיים את המשחק עם כאבים וקיים חשש שגם הוא ייעדר מול סלביה פראג בחמישי בליגה האירופית. ז'וזואה אמנם יחזור הבוקר להתאמן אחרי השעיה בת שבוע והוא לבטח יקבל דקות בצ'כיה, אבל רשימת הפצועים עדיין מכילה את מיגל ויטור, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו, רמזי ספורי ועמית ביטון וכעת גם גולדברג צפוי להצטרף. "אנחנו חייבים לעבור את התקופה הקשה הזו בלי פצועים נוספים", אמר גורם בכיר במועדון. "חסרים הרבה שחקנים חשובים בעמדות מפתח וקיים חשש שכל מי שמשחק עכשיו הרבה כי אין רוטציה, עלול בעצמו להיפצע".

בקבוצה מעריכים מאוד את איתמר שבירו ורותם חטואל שלקחו את ההזדמנות וכבשו שני שערים שהעניקו לקבוצה נקודה. סינטאיהו סלליך רשם משחק טוב וזכה אף הוא למילים טובות. "זו נקודה חשובה ברגעים כאלה", אמרו במועדון. "אפשר לבקר ולכעוס, אבל צריך להסתכל למציאות ולומר שאין לנו את הסגל העמוק להתגבר על כל כך הרבה חוסרים". גם מרסלו מלי ומריאנו בראיירו, שני הזרים היחידים ששיחקו, זכו למילים חמות מהצוות המקצועי.

עוד בוואלה!

ז'וזואה התנצל והוחזר לסגל. אבוקסיס: "קרה, עשינו, ניקינו, ממשיכים"

לכתבה המלאה

מיד אחרי המשחק בטדי נסעה הקבוצה למלון בעיר שם עשתה את הלילה והבוקר יחזור יוסי אבוקסיס לבית וגן ויעביר שם את אימון הקבוצה במתחם של בית"ר ירושלים בטרם תצא הפועל באר שבע לנתב"ג לקראת הטיסה לצ'כיה למשחק מול סלביה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully