וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה התנצל והוחזר לסגל. אבוקסיס: "קרה, עשינו, ניקינו, ממשיכים"

30.11.2020 / 21:16

הקשר הפורטוגלי ייצא עם הקבוצה לצ'כיה. אבוקסיס על ה-2:2 מול הפועל חיפה: "פספסנו ניצחון, אבל גם יכולנו להפסיד". גם סילבס הודה: "מבולבל, לא יודע מה לחשוב על המשחק"

תקציר ה-2:2 בין הפועל באר שבע להפועל חיפה/ספורט 1

קשר הפועל באר שבע הפורטוגלי ז'וזואה הוחזר הערב (שני) לשורות הקבוצה אחרי שהתנצל על התקרית לפני שבוע עם עמית ביטון. ז'וזואה הגיע לבית המלון בו נמצאת הקבוצה בירושלים מאז הצוהריים, לקראת משחקה מול הפועל חיפה בטדי (2:2), וזאת אחרי שהתנצל באופן אישי בפני ביטון. הפורטוגלי התנצל גם בפני יתר השחקנים ובפני הצוות המקצועי בראשות יוסי אבוקסיס ולאחר מכן הגיע ליציעי טדי וישב לצדו של מיגל ויטור הפצוע כדי לצפות במשחק.

בהפועל באר שבע מקווים שזו תהיה התקרית האחרונה בה מעורב השחקן שמחר ייטול חלק באימון הקבוצה שייערך במתקן של בית"ר ירושלים בבית וגן ולאחר מכן ייסע עם הקבוצה לנתב"ג כדי להמריא לצ'כיה לקראת המשחק מול סלביה פראג ביום חמישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. כזכור, ז'וזואה נקנס בסכום משמעותי על התקרית האחרונה והושעה למשך קרוב לשבוע.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. ברני ארדוב
יחזור לסגל לאחר שהתנצל בפני עמית ביטון והקבוצה. ז'וזואה/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע איתמר שבירו עם שחקן הפועל חיפה קייס גאנם. דני מרון
רגשות מעורבים/דני מרון

אחרי ה-2:2 מול הפועל חיפה אמר יוסי אבוקסיס: "מצד אחד מאוכזב, מצד שני הרבה שחקנים עשו משחק טוב אחרי שנכנסו להרכב בגלל הפצועים, ולקחו את הצ'אנס. גם מאוכזב, כי ביתרון 1:2 יכולנו לכבוש פעמיים, ומצד שני כמעט הפסדנו בסוף.

"היינו חשופים בהגנה, לא היינו צריכים לספוג את השער השני. במחצית השנייה עד הגול הזה הם לא הגיעו למצבים. כשאתה לא כובש את השלישי ומחמיץ - זה קורה בתקופה הזאת, ואני מאמין שנחזור לעצמנו ונכבוש.

על פרשת ז'וזואה: "הייתה עבירת משמעת שהייתי חייב לטפל בזה. הוא יטוס איתנו לפראג. יותר מדי אנרגיות מוציאים על זה. קרה, עשינו, ניקינו, ממשיכים קדימה. המון שחקנים חסרים לנו, ומצד שני הרבה צעירים עשו עבודה טובה ונרוויח אותם לעתיד".

חיים סילבס: "משחק עם ארבעה שערים זה משהו שכולם אמורים ליהנות ממנו, אבל אני יוצא עם תחושת אכזבה. אני קצת מבולבל, לא יודע איך לקחת את המשחק הזה. היינו בפיגור, אבל מצד שני רוב המשחק היינו טובים יותר, הגענו להמון מצבים מסוכנים, אבל לא סיימנו, וזה עלה לנו בשתי נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully