וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצורך בשקט, האמון שנפגע והצ'אנס הנוסף לשיקום היחסים עם ז'וזואה

28.11.2020 / 16:45

בהפועל באר שבע החליטו לחסל את הפרשה בכל מחיר: הפורטוגלי הבין את האכזבה ממנו, לא התנגד לקנס וינסה לקנות מחדש את אמונו של אבוקסיס. האם זה הצעד שיביא שקט בגזרה?

תקציר: באייר לברקוזן - הפועל באר שבע 1:4/ספורט 1

כמה שעות בלבד לאחר שנחתו בארץ אתמול בבוקר (שישי), החליטו בהפועל באר שבע לקיים את ועדת המשמעת לז'וזואה לפני הצהריים. אף שהקבוצה עברה טיסת לילה מעייפת מגרמניה והמשך נסיעה דרומה מנתב"ג לבאר שבע, החליט המנכ"ל אסי רחמים לגמור את הסיפור בהקדם ולא לחכות לתחילת השבוע מתוך הבנה שהנושא חייב לרדת מסדר היום, שכן ההתעסקות בפורטוגלי המושעה פוגעת מאוד בכל הקבוצה. הכותרות אתמול בבוקר במרבית כלי התקשורת המשיכו לעסוק רק בז'וזואה, והן רק חיזקו את הצורך לגמור את הפרשה כמה שיותר מהר.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
לא התנגד לכל קנס. ז'וזואה/דני מרון

ז'וזואה הגיע לוועדת המשמעת כשהוא משדר שהוא מבין היטב את חומרת המעשה שלו. זה לא רק האירוע עצמו עם עמית ביטון שמצטרף לאירועים קודמים בהם היה מעורב, אלא בעיקר האכזבה שברגע הזה שבו הפועל באר שבע נמצאת במשבר מקצועי בליגת העל, לא רק שהוא כשחקן מרכזי ומוביל לא מגלה מנהיגות ואחריות, אלא להיפך - הוא מעצים את הבעיות ומעמיק את הבור בו נמצאת הקבוצה. הדברים נאמרו לז'וזואה בוועדת המשמעת והאכזבה מההתנהלות שלו, הושמה על השולחן. הקנס הכספי פחות עניין אותו, כמו במקרה שבו תקף מילולית את אליניב ברדה, אז גם הבהיר שיכולים לקנוס אותו בכל סכום שירצו. גם הפעם הוא לא התנגד לכל קנס שהמועדון יחליט להשית עליו.

בהפועל באר שבע החליטו לא להחזיר אותו מיידית לפעילות, גם במחיר של חסרונו מול הפועל חיפה מחרתיים. לפורטוגלי הובהר שהוא צריך להתנצל בפני עמית ביטון אישית ובפני כל השחקנים, אך בעיקר למצוא את הדרך לקנות שוב את אמונו של יוסי אבוקסיס שמאוד התאכזב מכך שהשחקן המשמעותי שלו, לא מסייע לקבוצה בתקופה שבה היא גם יכולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום. בהפועל באר שבע מעריכים שז'וזואה ייקח את המקרה האחרון לעוד זמן מה ולפחות לתקופה הקרובה יהיה שקט בגזרה שלו.

בנוסף לז'וזואה שייעדר מחרתיים, ימשיך להיות ביציע מיגל ויטור הפצוע. גם ג'ונתן אגודלו שנפצע שלשום בגרמניה ייעדר בתקופה הקרובה. בקבוצה מקווים שאלטון אקולטסה יחזור מהפציעה שלו ושגם רמזי ספורי יוכל לקחת חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully