וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "נצטרך להילחם, יודעים שיש אפשרות להבטיח עלייה"

עודכן לאחרונה: 2.12.2020 / 21:31

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת קרבאח בליגה האירופית (20:00, ספורט2): "מקווה שבסוף נהיה שמחים". האזרים בסגל חסר בגלל הקורונה

מחזור 5הסתיים03/12/2020
קרבאח
  • גומז (37)
1:1
  • (22, פנדל) כהן
מכבי תל אביב
תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא/ספורט 1

מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) לאיסטנבול לאחד ממשחקיה החשובים ביותר בשנים האחרונות, מול קרבאח האזרית במסגרת הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט2). מאחר שאופ"א לא מאשרת לקרבאח לארח בביתה, עושה הקבוצה בעצמה את הדרך לאיסטנבול שם ייערך מחר המשחק באצטדיון של בשקשהיר הטורקית. הערב תארח האלופה הטורקית (הקבוצה אותה אוהד הנשיא ארדואן) את רד בול לייפציג במסגרת ליגת האלופות ולכן לא יתאפשר למכבי תל אביב לקיים אימון מסכם באיצטדיון. בעקבות זאת הצהובים יערכו את האימון היום לפני הצהריים בקרית שלום ואחרי ארוחת צהריים יסעו השחקנים לנתב"ג.

במכבי תל אביב משתדלים להתרכז בעצמם ובמשחק ולא להתעסק במשחק המקביל בין סיבאספור לוויאריאל. התסריט המושלם מבחינת מכבי תל אביב, הוא ניצחון על קרבאח מחר לצד הפסד של סיבאספור. אם זה יקרה יבטיחו הצהובים את המקום השני בבית כבר מחר בלילה ויעפילו לשלב 32 האחרונות. כל מיקס אחר של תוצאות, יגרור את ההכרעה לשבוע הבא כשמכבי תל אביב תארח את סיבאספור בבלומפילד.

מי שאמור לחזור לסגל ואף לפתוח בהרכב הוא דן גלזר שמתאושש מפציעתו מול ויאריאל ואתמול כבר ערך אימון מלא. אנריק סבוריט המורחק ייעדר ופינוי עמדת המגן השמאלי אמור להכניס את אופיר דוידזאדה להרכב, אבל גיאורגיוס דוניס חושב גם על אופצית שרן ייני לתפקיד הזה. יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ' צפויים לפתוח יחד בהתקפה. מאור קנדיל אמר: "קרבאח לא השיגה נקודות, אבל היא קבוצה חזקה ואיכותית. כבר שיחקנו בטורקיה, מדובר בטיסה קצרה ככה שזה יותר נוח. יש לנו מטרה לעלות שלב וזה משחק מאוד חשוב".

המאמן גאורגיוס דוניס אמר במסיבת העיתונאים: "רציתי להתאמן כאן, אבל כל המשחקים של קרבאח הם כמו משחקי חוץ. הם צריכים לשחק באיסטנבול והערב יש כאן משחק של בשאקשהיר בליגת האלופות, ולכן לא התאפשר לנו להתאמן. ערכנו אימון בתל אביב ולאחר מכן טסנו לאיסטנבול. קיבלנו את זה ונגיע מוכנים למשחק. אנחנו יודעים שיש לנו רק אפשרות אחת להעפיל כבר מחר, וזה במקרה שננצח ובמקביל ויאריאל תנצח את סיבאספור. אחרת זה תלוי במשחק שלנו מול סיבאספור במחזור האחרון. נצטרך להילחם ואני מקווה שבסוף נהיה שמחים מהתוצאה".

על היריבה: "זו קבוצה מאורגנת ואיכותית שמנסה לשחק כדורגל ואני מצפה למשחק קשוח. במשחק הראשון העוזר שלי היה על הקווים ועשה עבודה טובה. ניתחנו אותם ואנחנו יודעים איך הם משחקים".

במסגרת הסכם החסות שחתמה מכבי תל אביב עם חברת מי עדן, יקבל המועדון סכום של 600 אלף שקל לשנתיים הקרובות.

עוד בוואלה!

מחליף הילוך: על הקאמבק של יונתן כהן במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה
מי יפתח בהגנה? ייני/מערכת וואלה, אריאל שלום

קרבאח הגיעה לבית הארעי שלה באיסטנבול ללא סיכוי להעפיל לשלב הבא (ארבעה הפסדים בארבעה משחקים) ועם סגל קצר במיוחד בגלל נגיף הקורונה שהשבית גם את המאמן גורבן גורבנוב ואת המתורגמן המסייע לו.

מהיר אמרלי, שכבש שישה שערי ליגה העונה, נמצא גם הוא חיובי לקורונה והצטרף לעבאס חוסיינוב שנדבק עוד לפני כן ונשאר בטורקיה עוד מהשבוע שעבר. מקסים מדבדב עדיין בלוקסמבורג, שם נמצא חיובי לקורונה עם הנבחרת, בעוד רחיל ממאדוב שהיה בבידוד בקרואטיה קיבל תוצאות שליליות בבדיקה האחרונה והצטרף לקבוצה בטורקיה. מוסא גורבאנלי קיבל גם הוא תוצאה שלילית, אבל לא נכלל בסגל בגלל היעדרותו מהאימונים.

"כמו בכל משחק, אנחנו מגיעים במטרה להציג יכולת טובה ולנצח", אמר החלוץ הספרדי חיימה רומרו, "אני מקווה שנצליח להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים. מעבר לזה, אין הרבה מה לומר. לא פשוט לשחק כל 3-4 ימים כי מדובר בעונה מסובכת בגלל הקורונה. מעבר לכושר הגופני, כל הזמן מאבדים שחקנים שנכנסים לבידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully