וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף הילוך: על הקאמבק של יונתן כהן במכבי תל אביב

1.12.2020 / 15:30

התשובה לפסטיבל החילוף שלו ושל בלקמן, ההשתקה של המבקרים ושעון החול האירופי שהולך ואוזל: יונתן כהן נהנה מהכימיה עם פשיץ' ומהאמון של דוניס, אבל האתגר האמיתי עדיין ניצב בפניו. מול קרבאח (חמישי, 19:55, ספורט 2) הוא יוכל לעשות צעד גדול לעברו

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא/ספורט 1

חיוך גדול נמרח על הפנים של יונתן כהן כשירד לחילוף בדקה ה-81 מול הפועל כפר סבא שלשום (ראשון). זה לא היה השער שכבש בנגיחה וצמד הבישולים לאלכסנדר פשיץ' ודן ביטון שגרמו לו לצאת בכיף מהמשחק. החיוך שדפק היה לעבר ניק בלקמן שעמד להיכנס במקומו. שבוע קודם לכן, בחילוף זהה מול הפועל חדרה, לא היה לגמרי ברור אם הוא לוחץ יד לבלקמן, ועל כך התחיל פסטיבל שלם ברשתות החברתיות מצד אוהדי מכבי תל אביב שרוצים את הכוכב שלהם ממושמע וקבוצתי, צנוע וחברי.

באחד מאתרי הספורט כבר מיהרו לפרסם שלא נרשמה לחיצת יד, אבל בהמשך היה ברור שכן היתה כזו והיא פשוט לא נקלטה על ידי המצלמות. כהן ירד כאמור מחייך לעבר בלקמן רחוק כל כך מהתקרית הקשה שהיתה ביניהם במהלך המשחק מול מכבי פתח תקוה במחזור הראשון. כהן לא אהב אז שבלקמן לוקח לו את הפנדל, אחרי שהיה הפנדליסט הקבוע בעונה שעברה וכשבלקמן החמיץ ומכבי תל אביב גם הפסידה, אירועי הדשא גלשו גם לתוך עימות חריג ביניהם באזור חדרי ההלבשה.

שחקני מכבי תל אביב יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ', אנריק סבוריט. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה
"הוא עוד יבשל לו הרבה". כהן עם פשיץ'/מערכת וואלה, מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב עדיין רחוקה מהמקום בו היא רוצה להיות בליגת העל, אבל הניצחון המשכנע השבוע על הפועל כפר סבא סימן שהיא בכיוון הנכון. כהן היה במשחק הזה יונתן כהן שמכבי תל אביב צריכה ושאוהדיה רוצים לראות. הסטטיסטיקה שלו כבר התייצבה על שלושה שערים ושלושה בישולים, וזו חלוקה שהוא אוהב. למרות שמבקריו מדברים על שחקן שמחפש קודם את השער האישי שלו, לכהן היו בעונה שעברה מספרים דו ספרתיים הן בכיבושים והן בבישולים מה שמלמד שלמרות מה שאומרים עליו לא מעט, הוא דווקא יודע להכין הרבה מצבים לחברים. החיבור שלו עם פשיץ' כבר מאוד בולט ובסביבתו מספרים שיש שם כימיה וחיבה מיוחדת. "יוני עוד יבשל הרבה לאלכס", מתחייבים במכבי תל אביב.

כשכבש השבוע בנגיחה מכדור קרן של דן ביטון, בחר לחגוג עם תנועת השתקה. האצבע היתה על הפה והכיוון די ברור. "למרות שהוא אחד שיודע להתרכז ולא לשים לב לכל מה שנאמר, ברור שהוא לקח ללב לא מעט מהביקורות נגדו", אומר שחקן במכבי תל אביב. "היום אתה לא מחכה לעיתון של הבוקר כדי לראות מה יכתבו עליך. בשנים האחרונות ובעיקר בשנה האחרונה, לכל אחד יש אפשרות לכתוב ולהביע דעה בטוויטר או באינסטגרם. בטוקבק או בפוסט והדברים עפים לכל הכיוונים בעיקר לאחד כמו יונתן כהן שנמצא ברשתות בחברתיות ועוקב אחרי מה שכותבים עליו".

עוד בוואלה!

החזירו את אפקט ההרתעה: מכבי תל אביב שוב דורסת ויעילה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. דני מרון
"ברור שהוא לקח ללב לא מעט מהביקורות נגדו". יונתן כהן/דני מרון

יונתן כהן קיווה ולא הסתיר שהעונה הזו צריכה להיות העונה הראשונה שלו באירופה. כמו שלפני שנתיים כשוולדאן איביץ' ייבש אותו כל הקיץ, הוא התנגד להשאלה נוספת והבהיר שהוא לא פחות טוב משום שחקן התקפה של מכבי תל אביב, דבר שאכן הוכיח בשנתיים האחרונות, כך היה משוכנע שדרכו היתה צריכה להיסלל הקיץ למעבר לליגה טובה יותר. עם האכזבה הזו הוא היה צריך להתמודד. מכבי תל אביב רחוקה מלהיות מקום רע, הכסף מצוין והקבוצה משחקת בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל בתום העונה הזו הוא כבר יהיה בן 25 והשעון האירופי כבר מתחיל לדחוק. "יונתן כהן חייב לשמור על יציבות", אמר עליו אתמול אייל ברקוביץ' בתכנית הרדיו שלו. "הוא חייב להופיע לכל משחק ויש לו את היכולות לכך, רק שהוא חייב להיות עקבי".

בעיטה מצויינת יש לו, קור רוח זה ברור. גם הדריבל טוב ואפילו הנגיחה. חסרה קצת מהירות, אבל ספק אם אפשר יהיה עוד לתקן. אבל אם את הדרך אצל גיאורגיוס דוניס הוא התחיל בלי אמון מוחלט מצד היווני, היום כבר נראה שמאמן מכבי תל אביב הולך איתו ועם אלכסנדר פשיץ' ורק אחר כך בוחר את השחקן השלישי לחלק הקדמי שמתאים לאותו משחק. מול קרבאח מחרתיים (ה', 19:55, ספורט 2), במשחק שייערך באיצטדיון של בשאקשהיר באיסטנבול, תהיה לכהן הזדמנות לקחת את מכבי תל אביב לשלב הבא בליגה האירופית.

פעם אמרו עליו שהוא היורש של ערן זהבי וסימנו אותו כדבר הבא אחרי שמספר 7 יפרוש. ההשוואות האלה עשו לו קצת נזק ואולי עצרו את ההתפתחות המהירה, אבל כהן לא נרתע מהאתגרים האלה. גם אם הוא עדיין לא המריא למקומות שהוא רוצה לנחות בהם, הוא בטוח משוכנע שזה רק עיכוב קטן והוא יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully