וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 2:2 לפריז סן ז'רמן מול בורדו. מארסיי במקום השלישי

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 0:06

האלופה הצליחה לבצע מהפך משערים של ניימאר וקן, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-60 ואיבדה שתי נקודות. ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה מדרום צרפת, 1:3 על נאנט

תקציר: וולפסבורג - ורדר ברמן 3:5/ספורט 1

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית יצא לדרך אמש (שישי) עם 1:1 בין שטרסבורג לראן. פריז סן ז'רמן סיימה ב-2:2 בלבד מול בורדו בבית, בעוד מארסיי עלתה למקום השלישי עם 1:3 על נאנט.

שחקן פריז סן ז'רמן מואיז קן. AP
פריז שמטה שתי נקודות. מואיז קן/AP

פריז סן ז'רמן - בורדו 2:2

לאחר הניצחון החשוב על לייפציג בליגת האלופות באמצע השבוע, קיוותה אלופת צרפת לחזור לנצח גם בליגה לאחר ההפסד למונאקו במחזור החולף, אך לא הצליחה לגבור על בורדו העיקשת ותסתפק בנקודה בלבד. פ.ס.ז' נקלעה לפיגור מוקדם כשטימות'י פמבלה כבש שער עצמי בדקה ה-10, אך הפכה בעזרת שני שערים תוך דקה. בדקה ה-27 קיבלה המארחת פנדל אותו שלח ניימאר פנימה, כשמואיז קן כבר את השני בדקה ה-28. במחצית השנייה ניסו שחקני פריז להשיג את השלישי, אך דווקא האורחת השיגה את שער השוויון לאחר שחאתם בן ארפה הוותיק בישל באופן נהדר ליאסן אדלי את השני של בורדו.

עוד בוואלה!

בארגנטינה מתגעגעים למראדונה: "איזה שחקן הייתי יכול להיות אם לא הסמים"

לכתבה המלאה
דריו בנדטו שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
נולד לו גול. דריו בנדטו/רויטרס

מארסיי - נאנט 1:3

בליגת האלופות הקבוצה של אנדרה וילאש בואש רק מפסידה ועדיין לא כבשה, אבל בליגה היא סופרת ארבעה ניצחונות רצופים. פלוריאן תובאן הקפיץ פנימה כבר בדקה השנייה אחרי כדור ארוך נהדר של ולנטן רונז'ייה, דימיטרי פאייה כבש את השני בדקה ה-35 והארגנטינאי דריו בנדטו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-60 ושבר בצורת של תשעה חודשים. נאנט צימקה בדקה ה-73 עם טיל של לודוביק בלאס שפגע בדרך בשחקן מקומי. למארסיי עוד חסר משחק שיוכל להשוות את מאזנה לזה של פ.ס.ז' המוליכה.

אדריאן הונו שחקן ראן. רויטרס
הציל את ראן מהפסד. אדריאן הונו/רויטרס

שטרסבורג - ראן 1:1

שלושה ימים בלבד אחרי שספגה שער בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות להשיג נקודה מול צ'לסי בליגת האלופות, לא הצליחה ראן לנצח גם בליגה מול קבוצת תחתית. שטרסבורג החלשה אפילו הובילה משער של אדריאן תומאסון, אבל סטפן מיטרוביץ' ספג כרטיס אדום בדקה ה-40 והמארחת הייתה צריכה להעביר 50 דקות בעשרה שחקנים. זה עלה לה בשער שוויון ואובדן של שתי נקודות חשובות אחרי נגיחה של אדריאן הונו בדקה ה-60. שטרסבורג במקום ה-19 ולפני האחרון עם שש נקודות בלבד מ-33 אפשריות, ראן שביעית עם 18 מ-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully