וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי מחצה 0:5 את ברנלי, ליברפול איבדה נקודות

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 0:01

מחרז הפגיז שלושער בדרך ל-0:5 ביתי רביעי ברציפות על ברנלי והשוואת השיא של נוטס קאונטי מ-1907. ברייטון סחטה 1:1 מהאלופה

צפו בתקציר ה-1:1 הדרמטי של ליברפול בברייטון/ספורט 1

המחזור העשירי בפרמיירליג יצא לדרך אתמול (שישי) עם 0:2 דרמטי של ניוקאסל בחוץ מול קריסטל פאלאס ונמשך עם 1:1 דרמטי שחילצה היום ברייטון מהאלופה ליברפול. מנצ'סטר סיטי מחצה 0:5 את ברנלי והשוותה שיא בן 103 שנים.

דקה לזכרו של דייגו מראדונה במשחק בין ברייטון לבין ליברפול. רויטרס
גם באנגליה: דקה לזכרו של דייגו מראדונה/רויטרס

ברייטון - ליברפול 1:1

לראשונה מאז מרץ 1983 ואחרי שמונה ניצחונות רצופים עליה בכל המסגרות, ליברפול לא הצליחה לנצח את ברייטון ורשמה תיקו שלישי העונה בפרמיירליג (לצד הפסד בודד). מכת הפציעות והלו"ז הצפוץ אילצו את יורגן קלופ לבצע רוטציה ולפתוח בין היתר עם נת'ניאל פיליפס הצעיר במרכז ההגנה. מוחמד סלאח חזר אחרי הקורונה וגם כבש, אבל השער שלו בדקה ה-34 נפסל בגלל נבדל קטנטן, 14 דקות אחרי פנדל מוחמץ של ניל מופה בצד השני. ליברפול בכל זאת השיגה את השער שלה, על ידי מי אם לא דיוגו ז'וטה הנפלא בדקה ה-60, אבל הפעם זה לא הספיק. ה-VAR זיהה פנדל נוסף ופסקל גרוס הציל נקודה בתוספת הזמן. נקודה שהגיעה לברייטון אחרי משחק טוב ומנחמת לאור העובדה שהיא עדיין ללא ניצחון ביתי. ליברפול אמנם בצמרת, אבל רחוקה מהלרשים ומתקשה לאור הפציעות הרבות, כשהיום גם ג'יימס מילנר נפגע.

דקה 20: החמצת פנדל! ניל מופה יכול היה להעניק לברייטון יתרון אחרי עבירה ברחבה של נקו וויליאמס על ארון קונולי, אבל החלוץ הצרפתי בעט כדור שטוח החוצה וליברפול ניצלה.

דקה 34: סלאח כבר חגג את חזרתו עם שער יפה במתפרצת, אבל אחרי בדיקת VAR של שתי דקות התברר כי היה בנבדל של מילימטרים והשער נפסל. עדיין 0:0.

דקה 60: גול! איזה ביצוע של ז'וטה. הפורטוגלי קיבל כדור מסלאח, עבר בין שני שחקנים, הטעה עוד שניים ובעט בימין נגד כיוון התנועה ואל הרשת. שער ליגה חמישי שלו העונה ותשיעי מאז נרכש מוולבס. 0:1 לליברפול.

דקה 74: עוד דאגה לליברפול? מילנר נפצע ולא יכול היה להמשיך, קרטיס ג'ונס נכנס במקומו.

דקה 90+3: גול! רוברטסון בעט ברחבה בכף רגלו של וולבק, ואחרי סיוע ה-VAR השופט הצביע בצדק על הנקודה הלבנה. הפעם גרוס ניגש לבעוט ושלח כדור שטוח אל הרשת. 1:1 דרמטי של ברייטון.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול כובש שער שנפסל. רויטרס
השער שלו נפסל על ידי ה-VAR. מוחמד סלאח/רויטרס
ניל מופה שחקן ברייטון מחמיץ פנדל. רויטרס
פנדל רשלני וגם פציעה לאחר מכן. ניל מופה/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה הגדול של מנצ'סטר סיטי על ברנלי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:5/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:5

הסיטיזנס חזרו בסערה למסלול הניצחונות לאחר שני משחקים בהם לא הצליחו להשיג את שלוש הנקודות. מעבר לכך, השוותה מנצ'סטר סיטי נתון עתיק בן 103 שנים (!) כשהביסה 0:5 את ברנלי בפעם הרביעית ברציפות בביתה, ובכך עשתה את מה שעשתה נוטס קאונטי נגד פורט וייל בשנים 1893-1907. ריאד מחרז כיכב עם שלושער עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה ופתח את מסכת הכיבושים כבר לאחר 6 דקות לאחר התקפה יפה ובישול של מי אם לא קווין דה בראונה. האלג'יראי כבש גם את השני (22) והבטיח לעצמו את כדור המשחק עם השער החמישי של קבוצתו והשלישי שלו בדקה ה-69. בנז'מן מנדי (41) ופראן טורס (67) כבשו גם הם, ומנצ'סטר סיטי עם ניצחון רביעי העונה, מטפסת למקום השמיני.

ריאד מחרז מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כבש שלושער וסייע לקבוצתו להשוות נתון נדיר. מחרז/רויטרס

קריסטל פאלאס - ניוקאסל 2:0

בדיוק כשהיה נדמה שהמשחק הזה הולך ל-0:0, הצליחו המג'פייז לכבוש שני שערים מאוחרים ולהשיג ניצחון שני בסך הכול בששת המחזורים האחרונים. ז'ואלינטון בישל את הראשון בדקה ה-88 לקאלום ווילסון עם מסירת עומק וכבש בעצמו את השני בדקה ה-90 אחרי בישול של ווילסון וזה 0:2 לאורחת.

קאלום ווילסון שחקן ניוקאסל. רויטרס
כבש אחרי בישול של ז'ואלינטון וגמל לו עם בישול. ווילסון/רויטרס

משחקים נוספים

אברטון - לידס 1:0
ללידס: ראפינייה (79)

ווסט ברומיץ' - שפילד יונייטד 0:1
לברומיץ': קונור גלאגר (13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully