וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מתגעגעים למראדונה: "איזה שחקן הייתי יכול להיות אם לא הסמים"

בתקשורת המקומית חשפו שיחה אינטימית של כוכב העבר, במהלכה דיבר בגלוי על ההתמכרות הקשה לסמים. וגם: מה גרם לאחות שטיפלה בו לשקר לפני מותו והשיחה המוזרה של רופאו האישי עם שירותי הרפואה

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

ברחבי העולם בכלל ובארגנטינה בפרט, עדיין כואבים לאחר מותו של אגדת הכדורגל, דיייגו מראדונה, שמת בגיל 60 אחרי שליבו נדם. בתקשורת המקומית ממשיכים לעסוק בהרחבה בשעות האחרונות שלפני מותו, וחשפו הבוקר (שבת) את עדותה של האחות ששהתה ליד מיטתו גם בדקות האחרונות.

תחילה פרסמו בתקשורת המקומית שאותה אחות טענה שמצבו בסדר, אך הבוקר מפרסמים בארגנטינה שהיא נאלצה לשקר. "היא טוענת שהיא לא ראתה אותו באותו בוקר, מכיוון שרצתה לתת לו לנוח. בנוסף היא טענה שנאלצה לכתוב דו"ח שקרי על מצבו, כשטענה שהכול תחת שליטה". על פי אותו דו"ח, מראדונה התנועע בחדרו לפני שמותו נקבע ב-12:10 על ידי צוות הרופאים.

בנוסף חשפו בתקשורת המקומית את השיחה של רופאו האישי עם שירותי ההצלה בעת הזמנת אמבולנס לביתו של מראדונה. במהלך השיחה לא ציין ולו פעם אחת הרופא שמדובר במראדונה, אלא שהוא רק זקוק לאמבולנס בדחיפות אחרי "שמישהו עבר אירוע בלבו".

ארונו של דייגו מראדונה מובל מבית הנשיא לבית הקברות. רויטרס
בארגנטינה עדיין מתקשים לעכל. מראדונה מובא למנוחות/רויטרס

ברשת עוסקים בין היתר בפרידה המרגשת של בתו דלמה, שהעלתה מכתב מרגש שכתבה לאביה באינסטגרם. "תמיד פחדתי מאוד ממותי, אבל היום כבר לא כי אני יודעת שזה הולך להיות הרגע בו אראה אותך שוב ואחבק אותך שוב. אני כבר מתגעגעת אליך אבא. אני הולכת להחזיק מעמד בלי החלק הזה בלב שלי שלקחת אתמול אבא. אני הולכת לטפל בג'ברו ובפום פום האהוב עליך כמו שתמיד ביקשת ממני, תמיד נתת לי אחריות גדולה. אני אוהבת אתכם ואגן עליכם כל חיי.

"אני הרוסה, אבל אתקדם בחיים. חכו לי שם ואנחנו עוד נראה אחד את השני. אני מאמין שעוד נשיר ונצעק ביחד. אני אוהבת אותך אבא ואגן עליך כל חיי. אם הנכדה שלך תבקש לעשות איתך שיחת וידאו כמו שהיא תמיד עשתה, אני אמות מבפנים, אבל אתה יכול להיות רגוע. אני הולכת להגיד לה בדיוק מה היית, מי אתה ומי שתישאר לנצח. לא היו צריכים יותר מדי כדי לאהוב אותך. אני לא יכולה לדמיין איך ייראו החיים שלי בלעדיך, אבל הנה אני עם הבעל הטוב בעולם וילדה שתכריח אותי להמשיך הלאה. החיים עם קצרים אז נתראה בקרוב. אני אביא לכם פרחים כדי לקשט את הגרביים. בבקשה תסתכלו עליי כמו בתמונה עם האהבה הגדולה הזו. אני אוהב אותך לנצח".

דייגו מראדונה שחקן נבחרת ארגנטינה מניף את גביע העולם ב-1986. GettyImages
"אתה יודע איזה שחקן הייתי יכול להיות אם לא הסמים?". מראדונה/GettyImages

בארגנטינה נזכרים לאורך כל היום ברגעיו הגדולים של דייגו מראדונה, וגם ברגעים הפחות זוהרים. אחד מהם היה כששחקן העבר האגדי שוחח עם כדורסלן העבר הארגנטינאי פבריסיו אוברטו. "אתה יודע איזה שחקן הייתי יכול להיות אם לא הסמים?", אמר לו דייגו במהלך השיחה בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully