וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלאבס הדהימה עם 1:2 בחוץ על ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 0:03

אחרי הניצחון הגדול על אינטר באלופות, הבלאנקוס מעדו בליגה בפעם השלישית ברציפות. לוקאס פרס כבש בפנדל (5), חוסלו הכפיל (49) אחרי טעות קשה של קורטואה, קאסמירו צימק (86). הזאר נפצע והוחלף

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

המחזור ה-11 בלה ליגה נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים והפתעה אחת גדולה: אחרי הניצחון הגדול על אינטר, ריאל מדריד חזרה לליגה והפסידה 2:1 בבית לאלאבס. עוד לפני כן אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את במסטאייה את ולנסיה ונצמדה לפסגה. סביליה השיגה 0:1 בחוץ מול ווסקה.

מריאנו ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
איזו אכזבה. מריאנו דיאס מתוסכל/רויטרס

ריאל מדריד - אלאבס 2:1

אחרי ה-0:2 הגדול והחשוב על אינטר בליגת האלופות, ריאל מדריד חזרה לליגה עם משחק נוח יחסית על הנייר. אלא שאלאבס, שלא ניצחה את הבלאנקוס בחוץ כבר 20 שנה, חוללה הפתעה גדולה כשבניגוד לאינטר, היא ניצלה היטב את החיסורים הקריטיים של מלך השערים (בנזמה) והקפטן ומנהיג ההגנה של הבלאנקוס (ראמוס). כבר אחרי חמש דקות נאצ'ו, שסחט פנדל מול אינטר, גרם הפעם לפנדל חמישי בשלושה משחקי ליגה ולוקאס פרס דייק מהנקודה הלבנה.

ריאל תקפה בחמת זעם, אבל החמיצה והחמיצה ובדקה ה-49 חוסלו כבש את השני אחרי שקיבל כדור במתנה מקורטואה. קאסמירו צימק בדקה ה-86, אך לא יותר מזה והבלאנקוס רושמים משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון, כאשר הפער שלהם מהפסגה עלול לצמוח לתשע נקודות אם סוסיאדד תנצח את ויאריאל. אם לא די בכך, אדן הזאר נפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי רודריגו וזה עוד משהו שבהחלט צריך להדאיג את זידאן.

seperator
לוקאס פרס שחקן אלאבס בועט פנדל מול ריאל מדריד. רויטרס
לוקאס פרס כובש מהנקודה הלבנה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: פנדל לאלאבס! נאצ'ו עמד עם הגב לנגיחה של של בטאגליה ונגע בכדור בידו. השופט שרק בצדק לפנדל, אין ויכוחים ואין ואר.

דקה 5: גול! לוקאס פרס דייק מהנקודה הלבנה והעלה את אלאבס ל-0:1 מפתיע.

דקה 20: אדן הזאר הפציץ מקרוב כדור שנהדף על ידי פאצ'קו. הבלגי השתלט על הריבאונד וספק הוכשל, השופט הורה להמשיך כרגיל.

אדן הזאר ריאל מדריד. רויטרס
נפצע והוחלף. אדן הזאר מאוכזב/רויטרס

דקה 24: לוקאס פרס שבר את מלכודת הנבדל ומצא עת עצמו חופשי מול קורטואה, אבל הוא ניסה להקפיץ מעל השוער הבלגי התמיר שנשאר לעמוד והדף לקרן.

דקה 28: אדן הזאר מתח שריר ולא היה יכול להמשיך רודריגו נכנס במקומו.

דקה 38: טוני קרוס נותר פנוי לגמרי ברחבה ובמקום למסור למריאנו בעט לפינה. השוער הדף את הכדור לעבר הגרמני שהפגיז שוב, אבל פאצ'קו שוב היה עם ידו על העליונה.

דקה 49: גול! 0:2 מדהים לאלאבס. קורטואה ניסה לשלוח כדור לאחד משחקני ריאל ומסר היישר לחוסלו, שאמר תודה וגלגל פנימה מול הרשת החשופה.

חוסלו אלאבס מאושר. רויטרס
הדהים את ריאל מדריד. חוסלו חוגג/רויטרס

דקה 63: לוקאס פרס קיבל הרבה שטח לרוץ לעומק הרחבה. הוא עבר את נאצ'ו בקלות וסובב לפינה הרחוקה, אבל קורטואה התמתח והדף בקצות האצבעות.

דקה 82: מריאנו נגח מקרוב והיה בטוח שהוא כובש, אבל לאז'ה הבלם הציל בראשו ממש מקו השער. איזה חוסר מזל לבלאנקוס.

דקה 86: גול! קאסמירו צימק ל-2:1 והשאיר תקווה לריאל מדריד. רודריגו בעט כדור שנהדף על ידי פאצ'קו, אבל הברזילאי היה במקום הנכון ובזמן הנכון ודחק פנימה.

דקה 95: איסקו ניסה להציל את המולדת עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אבל הכדור שלו שפשף את המשקוף.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
בדרך לאליפות? שחקני אתלטיקו חוגגים/רויטרס

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:0

הקולצ'ונרוס אכזבו בגדול כשסיימו ב-0:0 ביתי מול לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות במהלך השבוע. הערב, דייגו סימאונה נתן לז'ואאו פליקס מנוחה כשהחל איתו על הספסל וללא סוארס הקולצ'ונרוס שוב התקשו מאוד לכבוש. למעשה הם גם לא כבשו, אבל נהנו משער עצמי של טוני לאטו (79) שדחק לשערו הוא כדור רוחב פשוט. השער הזה סידר לאתלטיקו מדריד ניצחון ליגה שישי ברציפות. הקולצ'ונרוס כעת שווים לריאל סוסיאדד המוליכה, אך עם משחק פחות ובעונה כזו שברצלונה וריאל מדריד כל כך לא מרשימות, אל תתפלאו אם אתלטיקו תלך עד הסוף העונה.

שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד. Eric Alonso, GettyImages
שוב צפה במשחק מהספסל. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

ריאל ויאדוליד - לבנטה 1:1

בפעם השלישית ברציפות, שון וייסמן בילה 90 דקות על הספסל. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-57. אוסקר פלאנו פרץ נהדר מצד שמאל והגביה לרחבה, שם המתין מרכוס אנדרה לא מכוסה ונגח טוב אל הפינה את ה-0:1. לבנטה לא ויתרה והצליחה לאזן בדקה ה-83 אחרי שחואקין פרננדס ביצע עבירה ברחבה וחוסה קמפניה בעט את הפנדל חזק אל הפינה וקבע 1:1.

משחקים נוספים:

אלצ'ה - קאדיס 1:1
לאלצ'ה: לוקאס בוז'ה (38), לקאדיס: אלברו (58)

ווסקה - סביליה 1:0
לסביליה: יוסף אן נסירי (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully