וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:3 בשטוטגרט, קלן הדהימה את דורטמונד

האלופה הגדילה את הפער בפסגה עם ניצחון שביעי העונה. קומאן, לבנדובסקי וקוסטה כבשו. דורטמונד הפסידה 2:1 בבית ואיבדה את המקום השני ללייפציג, שניצחה 1:2 את בילפלד

חגיגת שערי השבת בבונדסליגה/ספורט 1

המחזור התשיעי בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כמו שצריך עם 3:5 מרתק של וולפסבורג על ורדר ברמן. היום כל הגדולות נכנסו לפעולה ומי שמעדה היא בורוסיה דורטמונד שהפסידה במפתיע 2:1 בבית לפ.צ. קלן. ר.ב. לייפציג עלתה על חשבונה למקום השני עם 1:2 על ארמיניה בילפלד. באיירן מינכן הגדילה את הפער בפסגה עם 1:3 בחוץ על שטוטגרט.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
שמישהו ינסה לעצור אותו. לבנדובסקי חוגג עוד שער/רויטרס

שטוטגרט - באיירן מינכן 3:1

הטרבליסטית הגיעה אל המשחק אחרי שהבטיחה את המקום הראשון בליגת האלופות, אבל גם לאחר שסיימה ב-1:1 ביתי ומפתיע מול ורדר ברמן במחזור שעבר. האנזי פליק פתח בהרכב חזק עם כל הכוכבים ששיחקו מול זלצבורג, אבל טאנג'י קוליבאלי העלה את המארחת ליתרון עם דחיקה מקרוב אחרי חור בהגנה ויציאה מאוחרת של נוייר. קינגסלי קומאן השווה (38) עם שער אופייני במהלך יפה על סף הרחבה. פורסטר משטוטגרט כבש שוב אחרי דקה, אבל השער נפסל בצדק אחרי עבירה על נוייר. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, רוברט לבנדובסקי קיבל כדור מקומאן ומחוץ לרחבה ירה חץ לפינה. דוגלאס קוסטה חתם (87) לבאיירן, שהגדילה את הפער בפסגה.

מרקו רויס ג'יידון סאנצ'ו בורוסיה דורטמונד. רויטרס
איזו אכזבה. רויס וסאנצ'ו/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - פ.צ. קלן 2:1

אחרי שכבש רביעייה במחזור שעבר מול הרטה ברלין ב-2:5, ארלינג הולאנד הוסיף צמד בליגת האלופות והוביל את הצהובים-שחורים ל-0:3 מול קלאב ברוז'. הערב הולאנד קיבל יריבה בהזמנה כדי להמשיץ להפציץ, אלא שקלן הדהימה עם ניצחון שעלה לדורטמונד באיבוד המקום השני ללייפציג. אליאס שקירי כבש צמד (9 ו-60) דומה מאוד כשדחק פעמיים ממטר פנימה, אחרי בלבול בהגנת דורטמונד. טורגן הזאר צימק (74) עם בעיטה חדה משמאל, אך דורטמונד לא הצליחה להשוות מול קבוצה שלא ניצחה 16 משחקים ברציפות עד למפגש הזה. דורטמונד רחוקה ארבע נקודות מבאיירן המוליכה אחרי ההפסד הזה, קלן עלתה מעל הקו האדום עם ניצחון ראשון העונה.

כריסטוף אנקונקו ר.ב. לייפציג חוגג עם  דני אולמו. רויטרס
חזרו לנצח. אנקונקו ואולמו חוגגים/רויטרס

ר.ב. לייפציג - ארמיניה בילפלד 1:2

השוורים קופחו במהלך השבוע מול פריז סן ז'רמן והפסידו 1:0 בצרפת מפנדל של ניימאר. אלא שהערב הם חזרו לנצח ועלו למקום השני על חשבון דורטמונד שהפסידה לקלן במפתיע. אנחליניו המגן התוקף העלה את לייפציג ליתרון (29) אחרי כדור עומק גאוני של סאמרדג'יץ'. כריסטוף אנקונקו השווה אחרי שאולמו התגבר על השוער והשאיר אותו במצב נוח מול השער. אלכסנדר סורלות' החמיץ פנדל (72) ופביאן קלוס הלחיץ את לייפציג כשצימק ל-2:1 (76) בגול שכולו נחישות, אך לא יותר מזה.

שחקני וולפסבורג חוגגים, ואוט וחהורסט, אדמיר מחמדי, ז'רום רוסיון, קסאבר שלאגר. Martin Rose, GettyImages
הכובש הרביעי בטיבו בבונדסליגה עבור וולפסבורג. וחהורסט חוגג עם מחמדי, שלאגר ורוסיון/GettyImages, Martin Rose

וולפסבורג - ורדר ברמן 3:5

איזה משחק מטורף קיבלנו ובסופו של דבר ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים לוולפסבורג, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-17 וטיפסה לפחות באופן זמני עד המקום החמישי. ורדר ברמן עלתה ליתרון בדקה ה-13. יויה אוסאקו העיקש חילץ כדור בצד ימין והעביר מסירת רוחב ללאונרדו ביטנקורט, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. שער היתרון הזה החזיק מעמד תשע דקות בלבד. בדקה ה-22 מקנס לקרואה הכניס מסירת עומק לרידלה באקו, שבעט נהדר מ-18 מטר עם רגל שמאל פנימה וקבע 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-25 אחרי שיוסיפ ברקאלו ביצע מהלך אישי יפה והגביה לרחבה, ג'ון אנתוני ברוקס נגח מדויק פנימה את ה-1:2. ברמן לא ויתרה והצליחה לאזן בדקה ה-36: קווין מוואלד נגח בצורה פשוט מדהימה מצד ימין אל הפינה הרחוקה את ה-2:2 אחרי קרן של לודוויג אוגוסטינסון.

חשבתם שוואוט וחהורסט לא יכבוש? טעיתם. ההולנדי קיבל מאדמיר מחמדי ובעט מתוך הרחבה אל הפינה את ה-2:3 של וולפסבורג. איזו מחצית. ברמן הצליחה לאזן שוב בדקה ה-47 עם לא מעט מזל. מילוט ראשיצה פרץ משמאל והעביר מסירת רוחב, זה פגע בג'ון אנתוני ברוקס, הלך אל הקורה ונכנס, 3:3. וחהורסט השלים צמד בדקה ה-76 עם נגיחה נהדרת אל הפינה הקרובה אחרי הגבהה יפה של ז'רום רוסיון משמאל וזה 3:4. החלוץ ההולנדי עם שער 39 שלו בבונדסליגה במדי וולפסבורג והוא השתווה אל אנדריי יוסקוביאק במקום הרביעי בטבלת הכובשים של המועדון. מוואלד סיים את המשחק עם צהוב שני והורחק בדקה ה-80. בארטוש ביאלק הוסיף שער נוסף עבור המארחת ממש לפני שריקת הסיום וקבע 3:5.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 1:4
לגלאדבך: פלוריאן נוהאוס (15), אוסקר ונדט (36), מרכוס תוראם (52), הנס וולף (80). לשאלקה: בניטו רמאן (20)

אוגסבורג - פרייבורג 1:1
לאוגסבורג: רובן ורגאס (80), לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (64)

אוניון ברלין - איינטרכט פרנקפורט 3:3
לאוניון: רוברט אנדריץ' (2), מקס קרוסה (6 ו-82). לפרנקפורט: אנדרה סילבה (27 ו-37), באסט דוסט (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully