וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הכי חשוב בשבילנו זה לשנות את התמונה שהראינו במדריד"

19.11.2020 / 17:35

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול ולנסיה: "חייבים להיות הרבה יותר חכמים בהתקפה" (שישי, 22:00, ספ' 5)

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יפגשו את ולנסיה באולם לה פונטטה שבספרד. מכבי מגיעה למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול שישה הפסדים, אחרי תבוסה ויכולת חלשה אמש נגד ריאל מדריד, בעוד יריבתה, שגברה ביום שלישי על פנאתינייקוס, ניצחה חמישה משחקים והפסידה שלושה. מלבד יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו ועומרי כספי שפצועים מתחילת העונה, שאר שחקני הסגל יעמדו לרשות המאמן יאניס ספרופולוס.

אכזבה גדולה הייתה במחנה הצהוב אחרי התבוסה לריאל מדריד. בקבוצה ציפו מהשחקנים ליכולת שונה לחלוטין, אך לראשונה העונה נתקלו ביום חלש של כמעט כל הסגל מלבד אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין. במועדון מקווים כי החולשה בתבוסה לריאל תעורר את השחקנים ליכולת שונה לחלוטין, במשחק אותו מגדירים כ"בעל חשיבות גבוהה מאוד" להמשך הדרך.

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "כדי לשלוט במשחק נצטרך להיות מרוכזים מהפתיחה ולהראות אופי טוב יותר. נצטרך להילחם טוב יותר, להיות עם יותר מוטיבציה, לשחק הגנה טובה יותר ולהיות חכמים הרבה יותר בהתקפה. הדבר הכי חשוב בשבילנו הוא לשנות את התמונה שהראינו במדריד ולהראות דרך שונה של משחק על המגרש".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
ווילבקין וחבריו יקוו לשיפור משמעותי/דני מרון

ולנסיה זכתה להישאר עונה נוספת ביורוליג בשל הפסקת העונה שעברה מוקדם מהצפוי. זה יהיה המשחק השביעי בין שתי הקבוצות ביורוליג, כשהמאזן עומד על 1:5 לטובת הצהובים.

הכתומים של חאומה פונסרנאו ממשיכים להיות בנויים על שחקן הפנים הנפלא בויאן דובלייביץ' שרושם העונה 12.3 נקודות ו-5.1 ריבאונדים כולל 43 אחוזים מחוץ לקשת, אך מסביבו צוות מסייע טוב בהרבה. קלמן פרפליץ' שהגיע מריאל מדריד רושם 11.1 נקודות ו-4.1 אסיסטים, ניקולה קאליניץ' שהגיע מפנרבחצ'ה רושם 10.3 נקודות למשחק ודריק וויליאמס, גם הוא מפנרבחצ'ה עם 8.5 נקודות למשחק. לואיס לברייה הצרפתי, שממשיך גם הוא מהעונה שעברה, תורם עד כה 7.9 נקודות ו-4.3 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully