וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים מופתעים ומנבאים: "יש לאבדיה הזדמנות טובה לבטא את עצמו בוושינגטון"

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 9:47

בארצות הברית הופתעו מהירידה של הישראלי לבחירה התשיעית וטענו שהוויזארדס ירוויחו. ג'ונתן גבעוני: "האיכויות שלו יבואו לידי ביטוי בקבוצה שמשחקת בקצב גבוה". אייברי ג'ונסון נזכר בנוביצקי ובטוח: "לאבדיה יש עוד סימני שאלה להסיר"

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גם בארצות הברית הופתעו מההתפתחויות סביב דני אבדיה הלילה (בין רביעי לחמישי) בדראפט. לפי מרבית ההערכות, הישראלי בן ה-19 אמור היה להיבחר בטופ חמש, אולם הוא "נפל" עד לבחירה התשיעית, והתגלגל לידיים של וושינגטון שלא ציפתה שתוכל לבחור בו.

ג'ונתן גבעוני, מומחה הדראפט, נשמע אופטימי לגבי אבדיה: "העובדה שאבדיה לא נבחר בטופ 5 היתה הפתעה מסויימת. אבל יש לו אפשרות טובה להתפתח בוושינגטון . הוא יכול לקבל דקות משחק בארגון חזק ולהביא לידי ביטוי את יכולת הכדרור והקליעה שלו באחת הקבוצות המהירות בליגה".

"העובדה שאבדיה הגיע לבחירה התשיעית מפתיעה אותי מאוד", אמר הפרשן הבכיר של ESPN אדריאן ווג'נראוסקי. גם קווין אוקונור מ"דה רינגר" צייץ ש"הנפילה של אבדיה לבחירה התשיעית - הלם. גם שיקגו וגם קליבלנד שקלו לבחור בו בבחירות 4 ו-5, לפי מקורותיי. וושינגטון רצתה להשיג כישרון גדול וקיבלה שחקן עם פוטנציאל להפוך לכוכב, אם ישפר את הקליעה".

אוקונור טוען שאבדיה יתאים לוושינגטון וישתלב לצד הכוכבים בראדלי ביל וג'ון וול. "אני אוהב את ההתאמה בין אבדיה לוול וביל. דני יוסיף לוויזארדס פליימייקר גבוה שיכול לחלוק איתם את הכדור, ושיכול לשמש גם על תקן חוסם שמכריח חילופים ומיס-מאצ'ים. הוא מסוגל לתרום לוושינגטון ששואפת להגיע לפלייאוף, באופן מיידי. יש פה פוטנציאל להפוך לגניבה של הדראפט".

"כל מי שוויתר על אבדיה - טעות גדולה"

מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ ניבא ש"בעוד חמש שנים מהיום, יש סיכוי לא רע שנגלה שאבדיה השחקן הכי טוב בדראפט הזה".

"זה מתחיל בהבנת המשחק והגיוון שלו", אמר. "הוא מסוגל לעשות הרבה דברים בהתקפה, ואנדרייטד בהגנה. הוא השתפר כקלע שלשות, ואני מאמין שהוא יכול להפוך לא רק לשחקן של שלשות והגנה, אלא גם לפליימייקר משני בקבוצה טובה ב-NBA. אני אוהב את האפסייד שלו".

ג'ון הולינג'ר, פרשן "האתלטיק", הגיב לבחירה של אבדיה וכתב ש"אף פעם לא התלהבתי מאבדיה עד כדי כך, ובדירוג המועמדים לדראפט דירגתי אותו 16 בלבד. הוויזארדס בהחלט יכולים להשתמש ביכולות שלו בתור קומבו פורורוד שמסוגל להוביל כדור, אבל האם הוא מסוגל לקלוע מבחוץ? זו הבעיה הגדולה. אני גם די בהלם שהוא לא לקחו את טייריס הליברטון".

באולפן של רשת CBS, הגיבו לבחירה באבדיה שני כוכבי העבר ריפ המילטון ואייברי ג'ונסון. המילטון אמר: "כששחקן בינלאומי מגיע ל-NBA, הבעיה העיקרית היא השפה. כשדרקו מיליצ'יץ' הגיע לדטרויט, הרבה פעמים הוא לא הבין את ההוראות שמייק בראון נתן לו. חוץ מזה, הם צריכים להתאקלם בארצות הברית, וזה לא תמיד דבר פשוט. אני מקווה שהחלק הזה יעבור לאבדיה בקלות".

אייברי ג'ונסון אמר: "יש לאבדיה עוד דרך לעבור, יש עדיין סימני שאלה לגביו. התמזל מזלי לאמן את דירק נוביצקי, השחקן האירופי הגדול בכל הזמנים, וגם לו לקח זמן להתאקלם ולפרוץ. מבחינת אבדיה, זה יהיה תהליך דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully